اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر؛

قولِ 48 ساعته دولت به مجلس درباره نهاده‌های دامی و کشاورزی

قولِ 48 ساعته دولت به مجلس درباره نهاده‌های دامی و کشاورزی
بیگی گفت: دولت به مجلس قول داده که ظرف 48 ساعت مشکلات کشاورزی را حل کند اما فقدان برنامه‌ریزی در دولت دیده می‌شود، دولت نباید ارز را به ثمن بخس بدهد در حالیکه تامین مواد غذایی مردم با ارز دولتی در مشکل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در خصوص وضعیت آشفته بازار محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی و کشاورزی اظهار داشت: هفته گذشته از وزیر جهادکشاورزی در صحن مجلس سوال شد اما باتوجه به وعده‌هایی که وزیر دارد، طراح سوال آقای خضریان سوال را به رای گیری نگذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در خصوص کمبود نهاده‌های دامی و کشاورزی گفت: دولت به مجلس قول داده که ظرف 48 ساعت این مشکلات را حل کند اما فقدان برنامه‌ریزی در دولت دیده می‌شود. دولت نباید ارز را به ثمن بخس بدهد در حالیکه تامین مواد غذایی مردم با ارز دولتی در مشکل است.

,

عضو کمیسیون شوراهای مجلس بی‌تدبیری دولت را عامل آشفتگی بازار دانست و عنوان کرد: مشکل تنها در تامین نهاده‌ها دامی و کشاورزی نیست و بسیاری از کالاها این وضعیت را دارند زیرا دولت ارز موجود را صرف تامین کالاهای ضروری مردم نمی‌کند و نهاده‌های دامی هم بر اساس رابطه به برخی افراد خاص داده شده است.

,

وی با بیان اینکه به حرکت جدی دولت نیاز داریم، یادآور شد: تورم در بازار سرسام آور شده و دولت باید هرچه زودتر حرکت جدی انجام دهد اما متاسفانه برنامه‌ریزی در دولت دیده نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه