اخبار داغ

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

کادر درمان مخلصانه در میدان خدمت رساندن به مردم نقش آفرینی می کند

کادر درمان مخلصانه در میدان خدمت رساندن به مردم نقش آفرینی می کند
امام جمعه اراک گفت: جامعه بهداشت و درمان امروز در خط مقدم ایثار و از خودگذشتگی است و خالصانه و مخلصانه در میدان خدمت رساندن به مردم نقش آفرینی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در مراسم رونمایی از تجهیزات خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: جامعه بهداشت و درمان امروز در خط مقدم ایثار و از خودگذشتگی است و خالصانه و مخلصانه در میدان خدمت رساندن به مردم نقش آفرینی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

دری نجف آبادی اظهار کرد: امروز شاهد انجام خدمات بسیار گسترده ای توسط جامعه بهداشت و درمان در حوزه کرونا هستیم و امیدواریم این خدمت رسانی ها با قوت تا پایان این بیماری منحوس ادامه دار باشد و البته رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم هم یک اصل و ضرورت مهم محسوب می شود.

,

وی ادامه داد: امروز در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس نیاز است یاد و خاطر امام و شهدا را بیشتر از گذشته زنده نگه داریم و دفاع مقدس یادآوری می کند ملت ایران با تاسی از قیام عاشورا دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرد.

,

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز همه باید بپذیریم که شرایط کشور شرایط پیچیده ای است و متاسفانه برخی از مشکلات ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت ها است که باید رفع شوند.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: بیمارستان آیت الله خوانساری نمونه یک اقدام جهادی و به کارگیری مدیریت صحیح و انقلابی است کلا با کمک و مشارکت خیرین و مردم بهترین خدمات را ارائه می کند و امروز باید الگویی برای سایر کارها باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز تکمیل و تجهیز بیمارستان ولیعصر اراک یکی از دغدغه های مهم ماست و این پروژه مهم نیازمند مشارکت و عزم همگانی دارد. چرا امروز باید ما در ساخت یک بیمارستان اینقدر مشکل داشته باشیم و نتوانیم بعد از سالیان سال آن را تکمیل کنیم؟

,

وی افزود: ملت ایران اهداف بسیار بلندی دارد و باید حرکت قابل قبولی به سمت اهداف داشته باشد و نباید حرکت ملت به خاطر منفعت های شخصی تحت تاثیر خود قرار گیرد.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه در ساخت یک بیمارستان بیش از ۷۰ هزار آیتم تاثیرگذار است که همه آنها باید با ملاحظات در نظر گرفته شود چراکه عمر حداقلی یک بیمارستان باید ۲۰۰ سال باشد بیان کرد: در ساخت بیمارستان و سایر کارهایی که قبول کرده ایم باید دلسوزانه عمل کنیم چراکه همه در قبال بیت المال مسئول هستیم و هرگونه کوتاهی خیانت به خون شهدا و ملت ایران است.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: به هیچ عنوان نباید بر سر منافع ملی کشور بازی در بیاوریم و پیمانکاران و افرادی که مسئولیت قبول می کنند باید در ابتدا شایستگی لازم را داشته باشند و نباید پیمانکار یا شخصی که کار بلد نیست کار را قبول کند چراکه یک خیانت آشکار است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیمارستان ولیعصر اراک باید قطب بزرگ بهداشت و درمان غرب کشور باشد و هیچ کس نباید دلیلی برای توقف این پروژه مهم داشته باشد و وزارت بهداشت هم باید در ساخت بیمارستان تدبیرهای صحیح تر و دقیق تری داشته باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز تامین دارو و واکسن های مورد نیاز یک دغدغه مهم است بیان کرد: این موضوع نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی دارد و شرکت های دانش بنیان و مجموعه های توانمند علمی باید در این عرصه پیشتاز و پیشگام باشند.

,

دری نجف آبادی گفت: امروز در حوزه بیماری سرطان باید در حوزه پیشگیری و تشخیص به موقع جدی تر عمل کنیم چراکه اگر جدیت و به موقع در این خصوص عمل کنیم قطعا ثمرات و برکات زیادی خواهد داشت و هزینه ها را بسیار کاهش می دهد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز تربیت کادر درمانی متعهد ، دلسوز ، کارآمد و مجاهد یک نیاز مهم برای کشور محسوب می شود و این یک ضرورت مهم برای امید آفرینی در گام دوم است که باید به آن توجه شود.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه نرخ شیوع به سرطان در استان مرکزی بیشتر از سایر استان ها است که باید در این خصوص تدبیری درستی اتفاق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه