اخبار داغ

با حضور داورزنی و جامعه والیبال

مراسم پویش مومنانه والیبال در فدراسیون برگزار ‌شد/ داورزنی: والیبال در مشکلات و سختی‌ها نیز کنار مردم است

مراسم پویش مومنانه والیبال در فدراسیون برگزار ‌شد/ داورزنی:  والیبال در مشکلات و سختی‌ها نیز کنار مردم است
مراسم پویش مومنانه فدراسیون والیبال امروز در سالن فدراسیون برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نهضت کمک به مددجویان تحت حمایت، قشرهای ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در ورزش انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این راستا و با توجه به نیاز امروز کشور و گسترش این نهضت، طرح کمک مومنانه فدراسیون والیبال ساعت 12 امروز سالن والیبال فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تا والیبال نیز در این اقدام موثر، سهیم باشد و دین خود را ادا کرده باشد.

,

پیش از این قرار بود این مراسم در خانه والیبال تهران برگزار شود، اما برای این که مسئولان و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی دیگر و اعضای خانواده بزرگ والیبال به راحتی در آن شرکت کنند، این مراسم در فدراسیون والیبال برگزار شد.

,

در این مراسم محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیر فدراسیون، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش، محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون فدراسیون در راستای مسئولیت اجتماعی و شرایط سخت اقتصادی این پویش مومنانه را برگزار کرد تا جامعه والیبال نیز در این امر خداپسندانه سهیم باشد.

,

 

,

داورزنی:  والیبال در مشکلات و سختی‌ها نیز کنار مردم است

, داورزنی:  والیبال در مشکلات و سختی‌ها نیز کنار مردم است,
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به خوشحالی مردم از موفقیت‌های این رشته ورزشی در سال‌های اخیر، گفت: والیبال همان‌گونه که در شادی‌ها و موفقیت‌ها لبخند بر روی لب مردم می‌آورد، رسالت دیگری نیز دارد که در سختی‌ها و مشکلات در کنار مردم باشد.
,
 
,
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برای حمایت از قشرهای ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، افزود: دشمنان شرایط بسیار سختی را برای مردم کشورمان ایجاد کردند و تلاش دارند از راه‌های مختلف مردم ایران را به زانو درآورند.
,
 
,
وی با تاکید بر این که مردم عزیز ایران همیشه در صحنه هستند و به یکدیگر کمک کردند، تصریح کرد: تا کنون اقدامات بسیار خوبی از سوی مسئولین و مردم برای گذر از این مشکلات و حوادث انجام شده است و خوشبختانه مشکلات به بحران تبدیل نشده است.
,
 
,
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: در حال حاضر شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه تحت فشار هستند و رسالتی سنگینی بر عهده مردم است که به یکدیگر کمک کنند.
,
 
,
وی با بیان این که بسیج وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برای مشارکت در نهضت کمک به مددجویان تحت حمایت، قشرهای ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، اقدام به برگزاری مراسم کمک مومنانه کرده است، گفت: فدراسیون والیبال پیش از نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود در دوران زلزله به مردم کمک کرده است و در شرایط فعلی کشور نیز از هیچ کمکی برای رفع مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.
,
 
,
داورزنی تاکید کرد: برای کمک به مردم، به همین یک‌بار بسنده نمی کنیم، زیرا والیبال کشور همان‌گونه که در شادی‌ها و موفقیت‌ها لبخند بر روی لب مردم می‌آورد، رسالت دیگری نیز دارد و باید در سختی‌ها و مشکلات، کنار مردم باشد.
,
 
,

در این مراسم بیش از 130 بسته برای حمایت از قشرهای ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه آماده شد و به زودی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه