اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

لزوم ایجاد طرح‌های تشویقی برای صنایع تبدیلی و کاشت محصولات استراتژیک

لزوم ایجاد طرح‌های تشویقی برای صنایع تبدیلی و کاشت محصولات استراتژیک
محبی گفت: ترغیب و تشویق کشاورزان به کاشت محصولات استراتژیک باید در دستور کار وزارت کشاورزی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس؛ بابیان اینکه روستاها به‌عنوان اولین حلقه از چرخه تولید بایستی تقویت شوند اظهار داشت: ترغیب و تشویق کشاورزان به کاشت محصولات استراتژیک و فراهم کردن شرایط برای خرید تضمینی این محصولات سبب رونق هرچه بیشتر روستاها خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات که باید در حوزه کشاورزی انجام شود تأکید کرد: کاشت محصولات استراتژیک و افزایش سطح کیفیت آن‌ها سبب خواهد شد تا محصولات وارد چرخه صادرات شوند که البته برای ایجاد مزیت‌های رقابتی با کشورهایی که اقدام به کاشت این محصولات می‌کنند باید تلاش دوچندان کرد.

,

محبی در ادامه بابیان اینکه موضوع مهم در خصوص محصولات و کشاورزی و تولیدات دامی تأکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در محل و تولید محصولات فرآوری شده باارزش افزوده چند برابر سبب خواهد شد تا کشاورزی رونق چند برابر بگیرد.

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات موجود در روستاها ادامه داد: فرسودگی زیرساخت‌های آب شرب،  نبود امکانات ورزشی مناسب ،بازنگری طرح هادی ، احیا و لایروبی قنوات، احداث خانه بهداشت ،آنتن دهی خطوط تلفن همراه و نبود علائم و خط‌کشی در جاده‌های منتهی به روستاها،آسفالت معابر ،بالا بودن قیمت کود شیمیایی  و ... بخش از مشکلات است که باید برای حل آن با مسئولین کشوری حل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه