اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر:

بیش از 170 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کاشمر برگزار می‌شود

بیش از 170 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کاشمر برگزار می‌شود
یعقوبیان با بیان اینکه بیش از 170 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان کاشمر پیش بینی شده است، گفت: بهره مندی از فضای مجازی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در اولویت قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشمر از 31 شهریورماه آغاز می شود و تا یکشنبه 6 مهرماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بیش از 170 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان کاشمر پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهرها و روستاها، تقدیر از پیشکسوتان جهاد و شهادت، تقدیر از رزمندگان دیروز و مدافعان سلامت امروز، نمایش فیلم های دفاع مقدس، برگزاری مراسم درب منازل شهدا، نسب پلاک افتخار، مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) و... از جمله برنامه های هفته دفاع در شهرستان کاشمر خواهد بود.

,

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه شهرستان کاشمر و کوهسرخ نزدیک به 9855 پیشکسوت جهاد و شهادت را دارا است و اگر شرایط محیا باشد نشست تقدیر از جمعی از پیشکسوتان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بهره مندی از فضای مجازی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در اولویت قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه استقلال کشور و قدرت ما در منطقه مرهون تلاش و زحمات ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا و خون شهدا است که باعث شدند انقلاب بیمه شود، اذعان کرد: یوم الله ها به خصوص هفته دفاع مقدس جزء برنامه های خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید برای همه به خصوص نسل جوان و نوجوان یادآوری شود.

,

یعقوبیان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یادآوری شجاعت و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان است، عنوان کرد: وضعیت امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت است و مطمئناً به مانند سال های گذشته نمی توانیم تجمعات و یادواره هایی برگزار کنیم ولی باید از بستر فضای مجازی بهترین استفاده را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه