اخبار داغ

پیشکسوت تراکتور؛

کاریزمای منصوریان مناسب تراکتور است/ تیم باید تقویت شود

کاریزمای منصوریان مناسب تراکتور است/ تیم باید تقویت شود
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور معتقد است، کاریزمای مربیگری منصوریان کاملاً مناسب با این تیم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قادر رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: حتما پشت این تغییر مطالعه شده است و باید از آن حمایت کرد. با توجه به سوابق منصوریان در لیگ برتر، پیش‌بینی می‌کنم که او از عهده سرمربیگری تراکتور برخواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی بیان داشت: ارزیابی من از حضور منصوریان در تیم تراکتور مثبت است و به این انتخاب خوش‌بین هستم. شخصیت این مربی به گونه‌ای است که به لحاظ انگیزشی و تهییج تاثیر خوبی روی بازیکنان دارد و کاریزمای مربیگری او کاملا مناسب تراکتور است.

,

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور در واکنش به تعلل این تیم در فصل نقل‌وانتقالات نیز گفت: یقیناً حفظ نفرات زبده کنونی و جذب بازیکنان شایسته در راستای تقویت تیم بسیار اهمیت دارد. امیدوارم که منصوریان بتواند از فرصت باقی مانده استفاده کرده و تیم قدرتمندی برای لیگ بیستم ببندد.

,

رحیم‌زاده درعین حال متذکر شد: مظاهری و اسدی که از بهترین‌های فصل گذشته تراکتور بودند، از تیم جدا شده‌اند و نیاز است تا جای خالی آن‌ها با به خدمت گرفتن نفرات خوب، پُر و این نقصان برطرف شود. درحال حاضر کفه ترازو به سمت بازیکنان خروجی سنگینی می‌کند که حداقل باید تعادل ایجاد شود.

,

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه نظرش روی انتخاب سرمربی جدید مثبت است، ابراز داشت: بر اساس شناختی که من از او دارم، یکی از شاخص‌های خوب مربیگری‌اش، رفتار انگیزشی با بازیکنان هم در تمرین و هم در کنار زمین است که می‌تواند به موفقیت‌اش در تراکتور کمک کند. 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه