اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

عزت و کرامت ملت ایران برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است

عزت و کرامت ملت ایران برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و کرامت ملت ایران برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است و باید از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن راه و مکتب امام حسین(ع) به خوبی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در آیین تجلیل از خادمان هیئت های حسینی گفت: احیای دین امروز یک ضرورت مهم محسوب می شود که در کنار آن احیای انسان نیز وجود دارد که تکمیل کننده یکدیگر می باشند که احیای مادی و فیزیکی یکی از ابعاد احیای انسان است اما مهمتر از آن احیای معنوی انسان است که در راستای نجات انسان از انحرافات ، نفاق ، فساد و آلوده شدن به فرقه های ضاله است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی افزود: در بسیاری از موارد احیای یک انسان برابری می کند با احیای هزاران انسان دیگر و احیای انسان ها در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یک اقدام مهم محسوب می شود که در طول تاریخ چشمگیر بوده و مکتب اهل بیت(ع) و در راس آنها مکتب امام حسین(ع) مکتب احیاگری است و اساس قیام عاشورا بر پایه احیاء استوار است.
,
 
,
امام جمعه اراک با بیان اینکه نقش امروز ما نقش احیاگری دین خدا باید باشد،گفت: همه باید با استفاده از توان و ظرفیت هایی که ر اختیار داریم احیاگر دین خداوند باشیم و احیاگری یک جریان عظیمی است که نتیجه آن صدها سال نمود دارد و اگر به درستی اتفاق بیفتد قطعا آثار و برکات بیشماری خواهد داشت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی پرچم دار احیاگری دین خداوند را دارند و باید به خوبی این رسالت مهم را انجام دهند،افزود: خوشبختانه هیئت های مذهبی در طول تاریخ نقش موثری در احیای دین خدا ایفا کردند و البته در سالجاری با وجود شرایط کرونایی خوش درخشیدند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تقدیر از کلیه هیئت های مذهبی بیان کرد: هیئت های مذهبی در دهه اول ماه محرم با برگزاری دقیق مراسمات مذهبی در میدان بزرگ جهاد ، فداکاری ، امر به معروف و نهی از منکر و مجاهدت نقش ایفا کردند و اقدام آنها در تاریخ ماندگار شد.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه محرم و صفر همواره اسلام را زنده نگه داشته و حیات انسان ها به زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) گره خورده،گفت:دشمنان اسلام از سال ها پیش تلاش های زیادی برای ضربه زدن به مراسمات سیدالشهدا(ع) وارد میدان شدند و امسال هم با شیوه های منافقانه این کار را انجام می دادند که خوشبختانه با ابتکار عمل هیئت ها و نقش آفرینی صحیح مردم تمام توطئه هایشان نقش برآب شد.
,
 
,
دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ریشه انقلاب اسلامی در کربلا و دانشگاه امام صادق(ع) است،گفت:انقلاب اسلامی فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی خود را از کربلا و علم و فقاهت را از دانشگاه امام صادق گرفته است.
,
 
,
وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز اردوگاه امام حسین(ع) است،گفت: در اردوگاه امام حسین(ع) چیزی جز عشق ، فداکاری ، مجاهدت و ازخودگذشتگی وجود ندارد و ملت ایران امروز یکپارچه ملت حسینی هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز از هر زمانی به راه و زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) بیشتر نیازمند هستیم چراکه دشمنان هنوارهوبه دنبال توطئه چینی هستند و تنها مکتب نجات دهنده مکتب عاشورا است.
,
 
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: عزت و کرامت ملت ایران برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است و باید از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن راه و مکتب امام حسین(ع) به خوبی استفاده کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه