اخبار داغ

محدودیت ورود به ژاپن در آستانه تعلیق/ نشست کمیته برگزاری المپیک با فرماندار توکیو

محدودیت ورود به ژاپن در آستانه تعلیق/ نشست کمیته برگزاری المپیک با فرماندار توکیو
دولت ژاپن تصمیم دارد تا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این محدودیت را لغو کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت ژاپن که هم اکنون بدلیل پاندمی شدید کرونا محدودیت‌های سختگیرانه مسافرتی و ورود به خاک این کشور را برای ۱۵۹ کشور اعمال کرده است، تصمیم دارد تا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این محدودیت را لغو کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس ورزشکاران موظفند تا ۷۲ ساعت پیش از ورود به ژاپن نسبت به سنجش میزان سلامت و انجام تست کرونا اقدام نمایند و پس از ورود به ژاپن تحت کنترل قرار خواهند گرفت.
,
 
,
کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ در تعامل با فرمانداری کلانشهر توکیو طی نشستی بمنظور صدور بخشنامه این تصمیم با یکدیگر گفتگو خواهند کرد. 
,
 
,
ژاپن که محدودیت‌های سختیگرانه‌ای را برای ورود به مرزهای این کشور وضع کرده بود؛ پس از اتمام وضعیت فوق العاده و آغاز بازگشایی‌ها، بطور تدریجی محدودیت‌های ورود را برای تجار و بازرگانان با تعریف حدود و بازه زمانی و کنترل کاهش داد.چندی پیش نیز تصمیم گرفته شد تاشرایط حضور تماشاگران برای بازدید از رویدادهای ورزشی تسهیل شود. 
,
 
,
با تصمیم اخیر ژاپنی‌ها، ورزشکاران طی بازه دو هفته‌ای به محض ورود قرنطینه خواهند شد و طی این مدت می‌توانند به فعالیت‌های تمرینی خود در فاصله محل اقامت و تمرین ادامه دهند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه