اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری است

هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تناریخ اسلام به یادگار ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسم رژه موتوری به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک حماسه ارزشمند، ماندگار، جهت‌دهنده، سازنده، پایدار، صادرکننده انقلاب، مقاومت بخشنده به جهان مقاومت و مستضعفین و ... است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ اسلامی به یادگار ماند گفت: زیبایی‌های انقلاب یکی پس از دیگری خودش را نشان می‌دهد و مردم ما همیشه و در هر زمانی لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و خاطره آفرینی می‌کنند.

نکونام ادامه داد: در طول چهل و اندی سال از انقلاب اسلامی فتنه‌های زیادی در این کشور رخ داد که با هوشیاری مردم همه آن‌ها ناکام ماندند.

وی اذعان داشت: ایثارگران خاطره‌های خوش و شیرنی برای آیندگان را بر جای گذاشتند که این سر فصل بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی می‌ماند.

نکونام با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: استان  چهارمحال و بختیاری در این عرصه نقش آفریدند به گونه‌ای که  در مرحله اول 40 میلیارد کمک و  در مرحله دوم 19 میلیارد بوده که این نشان‌دهنده ابهت اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده و خوار شده است گفت: بزرگ‌ترین دشمن ما آمریکا همان شیطان بزرگ است که امروز خوارترین حکومت در دنیا محسوب می‌شود.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی شرق و غرب را له می کند و  پرچم اسلامی را بالا نگه می دارد تا به دست صحاب اصلی خود (امام زمان(عج)) برساند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه