اخبار داغ

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

کارنامه دفاع مقدس مملو از سربلندی، عزت و کرامت است/با تغییر رئیس‌جمهور ماهیت استکباری آمریکا تغییر نمی کند

کارنامه دفاع مقدس مملو از سربلندی، عزت و کرامت است/با تغییر رئیس‌جمهور ماهیت استکباری آمریکا تغییر نمی کند
امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه کارنامه دفاع مقدس مملو از سربلندی، عزت و کرامت است و شهدا سند افتخار ملت ایران هستند گفت: استان مرکزی به عنوان دیار امام خمینی(ره)، استان عالم خیز و بزرگ مردان تاریخ و ۶۲۰۰ شهید یک عملکرد درخشان در هشت سال دفاع مقدس دارد که مردم استان امروز به آن افتخار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در اراک گفت: وابستگی ایران قبل از ایران در همه حوزه ها در یک شرایط اسف باری بود و یک تاریخ بسیار تلخ در قبل از انقلاب شاهد بودیم و این مسئله امروز باید برای جوانان و نوجوانان به درستی تبیین شود چراکه دشمن به دنبال تبلیغات سوء است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, :,

دری نجف آبادی اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی دوران نوکری برای آمریکا در کشور حاکم بود که دست های پلید آمریکائی منابع و ثروت های کشور را غارت می کردند.

,

وی ادامه داد: ایران قبل از انقلاب در اوج وابستگی بود و به طور مثال در حوزه بهداشت و درمان کاملا یک شرایط فلج کننده در داخل همراه بودیم و هیچ گونه امکاناتی در داخل نداشتیم.

,

امام جمعه اراک بیان کرد: قبل از انقلاب در حوزه دفاعی حتی توان ساخت یک اسلحه ساده هم نداشتیم و تمام سیستم های دفاعی و امنیتی کاملا وابسته به غربی ها بود و امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۰ درصد در حوزه های مختلف استقلال داریم و باید برای تحقق آن ۱۰ درصد باقی مانده تلاش و عزم همگانی داشته باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شرایط قبل از انقلاب برای ملت ایران کاملا تلخ بود و نیاز است این شرایط به طور دقیق و کامل در اختیار دانش آموزان،  دانشجویان و مراکز علمی قرار گیرد تا تبیین واقعی و درست اتفاق بیفتد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن و اقدامات امنیتی استفاده می کند که نمونه بارز آن توطئه های منافقین و جنگ تحمیلی هشت ساله است افزود: کارنامه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اراده و قدرت الهی بسیار درخشان است و این به برکت خون شهدا، هدایت ها و رهبری های الهی و مجاهدت های رزمندگان به دست آمده است.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه کارنامه دفاع مقدس مملو از سربلندی، عزت و کرامت است و شهدا سند افتخار ملت ایران هستند گفت: استان مرکزی به عنوان دیار امام خمینی(ره)، استان عالم خیز و بزرگ مردان تاریخ و ۶۲۰۰ شهید یک عملکرد درخشان در هشت سال دفاع مقدس دارد که مردم استان امروز به آن افتخار می کنند.

,

دری نجف آبادی هوشیاری مقام معظم رهبری در همه سطوح و در راس آنها هوشیاری در سطح منطقه ای و دفاعی در برابر دشمنان کوردل را زبان زد خاص و عام دانست افزود: این هوشیاری سبب استیصال و نابودی تمام معادلات دشمنان شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی یک قدرت بی نظیر در منطقه و بین کشورهای دنیا است و این نشان دهنده موفقیت در چهل سال اول انقلاب است.

,

وی ادامه داد: امروز در برابر گرگ های آدم خوار با تمام قدرت ایستادگی خواهیم کرد و در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمنان بی تفاوت نخواهیم بود چراکه این یک وظیفه ملی و مهم است.

,

امام جمعه اراک اضافه کرد: امروز باید توجه داشته باشیم از غربی ها چیزی عاید ما نخواهد شد و نباید چشممان به غرب باشد و برای ما تفاوتی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد چراکه ماهیت آمریکا استکباری است و با تغییر رئیس جمهور ماهیت آن تغییر پیدا نمی کند.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: راهی که امام برای ما ترسیم کرده اند و توسط مقام معظم رهبری با قدرت در حال پیمودن است راه عزت و کرامت ملت ایران است و امروز همه باید با تبعیت محض از ولایت فقیه این راه باعظمت را ادامه دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه امام و مقام معظم رهبری راه تکریم انسانیت است که به دنبال برپایی ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد.

,

وی افزود: نسل امروز جامعه باید با جدیت و قدرت راه امام ، شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت را طی کند چراکه این راه با عظمت توسط قرآن کریم نیز توصیه شده است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت مایه امید و عزت جامعه هستند اظهار کرد: اگر امروز آنها را تکریم می کنیم نشان از این دارد که باید راه این عزیزان با قدرت تر از گذشته ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه