اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تصاویر/رژه اقتدار تیپ زره ای ذوالفقار سپاه ثارالله استان کرمان

تصاویر/رژه اقتدار تیپ زره ای ذوالفقار سپاه ثارالله استان کرمان
رژه اقتدار تیپ زرهی ذوالفقار سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ امروز صبح در سومین روز از هفته دفاع مقدس با نام «اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی»، به دلیل ویروس کرونا و انجام نشدن رژه پیاده، تنها رژه خودرویی تیپ زره ای ذوالفقار سپاه ثارالله استان کرمان از محل لشکر آغاز و پس از ورود به شهر و با به نمایش گذاردن قدرت دفاعی تا گلزار شهدا برای تجدید بیعت با شهدای دفاع مقدس علی الخصوص فرمانده لشکر ثارالله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رژه رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است و ادامه و مرور این تاریخ نیاز به یادآوری دارد و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات رزمندگان و شهدا است.

, دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است و ادامه و مرور این تاریخ نیاز به یادآوری دارد و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات رزمندگان و شهدا است.,

اقتدار امروز جمهوری اسلامی و منطقه به علت رشادت، مردانگی و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس است.

, اقتدار امروز جمهوری اسلامی و منطقه به علت رشادت، مردانگی و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس است.,

اگر رزمندگان نبودند به طور قطع ما هم امروز نبودیم و اگر دشمن تا دندان مسلح اقتدار رزمندگان ما را تجربه نمی‌کرد، بارها و بارها ایران را شخم زده بود.

, اگر رزمندگان نبودند به طور قطع ما هم امروز نبودیم و اگر دشمن تا دندان مسلح اقتدار رزمندگان ما را تجربه نمی‌کرد، بارها و بارها ایران را شخم زده بود.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه