اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

هدف دیدار کارگزارانی‌ها با شیخ فتنه‌گر چیست؟/ پروژه جدید اصلاح‌طلبان برای سران فتنه

هدف دیدار کارگزارانی‌ها با شیخ فتنه‌گر چیست؟/ پروژه جدید اصلاح‌طلبان برای سران فتنه
این دیدار نشان می دهد آنچه اصلاحات از ماجرای حصر تصویرسازی کرده است چندان واقعیت ندارد و آزادانه شاهد برخی رفت و آمدهای سیاسی در این حوزه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار دو تن از فعالان اصلاح طلب از حزب کارگزاران با یکی از سران فتنه مباحث مختلفی را دامن زده است. این دیدار به طور آشکارا صورت گرفته و عکس هایی از آن نیز در فضای مجاز و برخی از رسانه های تلگرامی این جریان سیاسی منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این موضوع نشان می دهد آنچه این جریان سیاسی از ماجرای حصر درست کرده است چندان هم واقعیت ندارد و آزادانه شاهد برخی رفت و آمدهای سیاسی در این حوزه هستیم.
,
 
,
در این جلسه که قدرت الله علیخانی و فرزند شیخ فتنه گر نیز حضور داشتند صحبت هایی پیرامون مسائل اصلاح طلبان و حکومت و آینده جبهه اصلاحات بیان شد.
,
 
,
, ,
 
,
نکته جالب توجه در این دیدار حضور «غلامحسین کرباسچی» دبیر کل حزب کارگزاران است. وی فردی بود که در سال 88 با وجود اینکه با یک از سران فتنه عهد بسته بود اما در روز انتخابات نشان داد که به فرد دیگری رای داده است. حالا بازدید این دو بعد از چند سال بسیار قابل تامل است. 
,
 
,
به نظر می رسد که اصلاح طلبان در این حوزه سعی می کنند با تحرکاتی در مسیر فتنه 88 با وجود ریزش شدید اعتبار افکارعمومی را به موضوعات دیگر منحرف سازند و از این رو سناریو بازدید و پرداختن به فتنه گران را در دستور کار خود قرار داده اند. 
,
 
,
انتهای پیام/  
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه