اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس:

همه قدرت‌های مادی و دنیا شرق و غرب به کمک صدام آمده بودند

همه قدرت‌های مادی و دنیا شرق و غرب به کمک صدام آمده بودند
حسین کلانتری گفت: همه قدرت‌های مادی و دنیا شرق و غرب به کمک صدام آمد و کشوری نوپا درگیر جنگ شد اما نمی‌دانستند امثال دلیرمردان کهگیلویه و بویراحمد وارد عرصه شده و با وجود نداشتن سلاح و سیم خاردار برای دفاع از اسلام و قرآن و اهل بیت وارد میدان می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: امروز سالروز حمله همه جانبه صدام ملعون به ایران اسلامی با همه تجهیزات و حمایت کشورهای دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
کلانتری بیان کرد: امام راحل فرمودند دزدی آمده و سنگی پرت کرده است، رسما آمدند  و جنگ را شروع کردند ملتی که دو سال از انقلاب آن ها نگذشته است و میخواهد بر مرام و مشی اهل بیت حرکت کند و  مسیر اهل بیت را دنبال کند و بر اساس قرآن زندگی کند توسط کسی که ادعای مسلمانی دارد مورد حمله قرار می گیرد.
,
 
,
حسین کلانتری افزود: همه قدرت های مادی و دنیا شرق و غرب به کمک صدام امد و کشوری نوپا درگیر جنگ می شود و دشمنان قطعنامه ها را پاره کردند اما نمی دانستند امثال دلیرمردان کهگیلویه و بویراحمد وارد عرصه شده و با وجود نداشتن سلاح و سیم خاردار برای دفاع از اسلام و قرآن و اهل بیت وارد میدان می شوند .
,
 
,
وی بیان کرد: ملت ایران برای خدا می جنگد برای انقلاب و دین و دیانت جنگ می کند، وقتی امام فرمود مهران باید آزاد شود در گرمای ۵۰ درجه با رمز یا اباالفضل عباس به خط دشمن زدند.
,
 
,
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملتی که خود را به اباعبدالله پیوند داده از موشک  میراژ و حضور ۴۰ کشور دنیا و ماشین جنگی صدام ترسی برای آنها وجود ندارد.
,
 
,
وی افزود: امروز عزت ملت ایران از حرکت نوجوانانی است که به سن تکلیف نرسیده اما نماز می خوانند.
,
 
,
وی گفت: در دفاع مقدس مردم سختی های زیاد با کمترین امکانات را تحمل کردند زیرا اهداف ها و نیات بزرگ و اعتلای اسلام بود و امروز فرمانده سپاه ما با شهامت ایستاده و بیان می کند اگر جرات دارید ذره ای جسارت کنید.
,
 
,
کلانتری افزود: امروز جمهوری اسلامی در ایران عزیز است و این عزت هزینه دارد این هزینه ها را می پردازیم اما پای آرمان های خود باقی خواهیم ماند زیرا پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه