اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

روحانیون در روزهای کرونایی از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنند

روحانیون در روزهای کرونایی از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنند
حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: هرچند که استکبار علیه روحانیت و مبلغان دینی در فضای مجازی جولان می دهند اما می طلبد تا روحانیون از این فضا برای تبلیغ استفاده حداکثری را ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ تویسرکان بر لزوم سازماندهی مبلغان شهرستان و رفع مشکلات و موانع تبلیغ تاکید کرد و گفت: به منظور بهره مندی مردم و حضور روحانیون در روستاها می طلبد تا اقدامات خاصی از طرف نهادهای اعزام کننده مبلغان انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و اینکه بسیاری از مبلغان و روحانیون از نظر اقتصادی دارای شرایط بسیار سختی هستند، اظهار کرد: با این وجود باز هم در بسیاری از مواقع آنان داوطلبانه به وظیفه دینی خود عمل می کنند و این مسئله جای تقدیر دارد.

,

امام جمعه تویسرکان از هجمه ها و توطئه های همه جانبه دشمنان اسلام در فضای مجازی علیه روحانیون و مبلغین هم یاد کرد و افزود: در این فضا روحانیون و مبلغین در شهرها و روستاها از نظر کیفی مطالب ارائه شده را به روز و متناسب با مقتضیات زمان بیان کنند.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این دست فعالیت های انجام شده توسط روحانیون نیز به صورت رسانه ای در کانال ها و گروه ها شبکه های اجتماعی منتشر شود تا بازخورد وسیع تری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه