اخبار داغ

اینچه‌درگاهی: برگزاری لیگ ژیمناستیک فعلا به صلاح نیست/ قول کسب سهمیه نمی‌دهم

اینچه‌درگاهی: برگزاری لیگ ژیمناستیک فعلا به صلاح نیست/ قول کسب سهمیه نمی‌دهم
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: نمی‌توانیم قول کسب سهمیه المپیک بدهیم و هر چند در رشته خرک حلقه در رنگ سه قرار داریم و در شش اسباب هم به نظر از شرایط مناسبی برخوردار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا اینچه‌درگاهی پس از نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر امکان برگزاری اردوهای تیم ملی وجود دارد و ما از ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش درخواست کردیم تا پس از موج سوم شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی در رشته ژیمناستیک مجوز برپایی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه پروتکل های تخصصی از سوی فدراسیون ژیمناستیک علاوه بر پروتکل‌های تدوینی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مدنظر قرار گرفته و به فدراسیون جهانی ژیمناستیک نیز ارسال شده است، گفت: پس از بازگشایی ها در فازهای اولیه تدوین پروتکل ها در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه تاکنون در رشته ژیمناستیک گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا ارائه نشده است.

,

رییس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: تاریخ اولیه برگزاری این رقابت‌ها به اواخر اسفندماه سال جاری مربوط می‌شود و علاوه بر این مسابقات قهرمانی قاره در بهار سال آینده را خواهیم داشت و دو سهمیه به منظور حضور در المپیک باقی مانده و در شش مورد شانس داریم. نمی‌توانیم قول کسب سهمیه المپیک بدهیم و هر چند در رشته خرک حلقه در رنگ سه قرار داریم و در شش اسباب هم به نظر از شرایط مناسبی برخوردار هستیم.

,

وی در مورد آخرین وضعیت برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته ژیمناستیک نیز، اعلام کرد: فعالیت ها به صورت غیر رسمی در دو مرحله و آنلاین مدنظر قرار گرفته است و درخواست برگزاری اردوهای حضوری پس از موج سوم شیوع ویروس کرونا را به ستاد مقابله با گسترش کرونا ارائه کردیم.

,

رییس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به اینکه نباید ورزشکاران را در ریسک ابتلا به ویروس قرار دهیم و اصراری بر برگزاری مسابقات و اردوها در شرایط نامناسب داشته باشیم، گفت: قهرمانانی که مبتلا به کرونا شوند دوره قهرمانی آن ها کاهش خواهد یافت و با وضعیت نگران کننده ای روبرو می شوند، بنابراین تا حد ممکن سلامت ورزشکاران در اولویت فدراسیون ژیمناستیک قرار دارد.

,

اینچه درگاهی افزود: تا آخر مهرماه سال جاری انجام مسابقات و تمرینات به صورت حضوری صلاح نیست و یا باید تحت شرایط بسیار کنترل شده فعالیت ها مدنظر قرار گیرد یا اینکه تا پایان همه گیری ویروس کرونا صبر کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه