اخبار داغ

انتقاد عضو هیئت رئیسه مجلس به واگذاری خودرو دنا پلاس به نمایندگان

انتقاد عضو هیئت رئیسه مجلس به واگذاری خودرو دنا پلاس به نمایندگان
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان مجلس مناسب نبود و باید خودرویی که عامه مردم بر مجلس بپسندند به نمایندگان اختصاص پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اختصاص یک دستگاه خودرو دنا پلاس به نمایندگان مجلس اظهار کرد: به نظر من تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان مناسب نیست و باید خودروی که عامه مردم بر مجلس بپسندند به نمایندگان اختصاص پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع خودرو بیشتر از عرفی که باید باشد، است؛ از ظرف دیگر ماشین باید برای مجلس باشد و تا زمانی که فرد نماینده است از آن استفاده کند و پس از دوره نمایندگی خوردرو را تحویل مجلس دهد.
,
 
,
وی افزود: من نسبت به این حرکت و نوع خودرو منقتد هستم.
,
 
,
حاجی دلیگانی در خصوص استفاده خود از خوردروهای مجلس بیان کرد: بنده در این سه دوره مجلس شورای اسلامی که نماینده بودم، تاکنون خودرو از مجلس نگرفتم و از خودروی شخصی‌ خود که یک ال 90 مدل سال 90 است امورات مجلس را در حوزه انتخابیه انجام می دهم و یک خودروی اسنپی که ثابت است بین تهران و اصفهان و فعالیت های در تهران استفاده می کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه