اخبار داغ

نقاط تفریحی و گردشگری شهر مارماریس ترکیه

نقاط تفریحی و گردشگری شهر مارماریس ترکیه
مارماریس یکی از خوش آب و هوا ترین شهر های ساحلی در کشور ترکیه است. این شهر مقصد بسیاری از سفرهای تفریحی بوده و بسیاری برای لذت بردن از آبهای مدیترانه و همچنین طبیعت زیبا به این شهر سفر می‌کنند. در شهر مارماریس می‌توانید در هتل‌های بسیار خوب و 5 ستاره اقامت راحت و لوکسی را تجربه کنید و سفری خاطره انگیز و عالی را در آنجا داشته باشید. تور مارماریس جزو تورهای مورد توجه بوده و در میان تورهای گردشگری ترکیه از استقبال خوبی در سالهای اخیر از آنجا صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مارماریس یکی از خوش آب و هوا ترین شهر های ساحلی در کشور ترکیه است. این شهر مقصد بسیاری از سفرهای تفریحی بوده و بسیاری برای لذت بردن از آبهای مدیترانه و همچنین طبیعت زیبا به این شهر سفر می‌کنند. در شهر مارماریس می‌توانید در هتل‌های بسیار خوب و 5 ستاره اقامت راحت و لوکسی را تجربه کنید و سفری خاطره انگیز و عالی را در آنجا داشته باشید. تور مارماریس جزو تورهای مورد توجه بوده و در میان تورهای گردشگری ترکیه از استقبال خوبی در سالهای اخیر از آنجا صورت گرفته است. در شهر مارماریس مراکز خرید مدرن و همچنین بازارهای مختلفی برای خرید لباس و همچنین سوغاتی وجود دارد. این شهر دارای امکانات تفریحی و نقاط دیدین مختلفی بوده و در ادامه می‌خواهیم بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا را به شما معرفی کنیم پس با معرفی جاذبه‌های تفریحی و نقاط دیدنی مارماریس ما را همراهی کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خلیج گوکووا مارماریس ترکیه

, خلیج گوکووا مارماریس ترکیه,

در شهر مارماریس می‌توانید به نقاط دیدنی طبیعتی و زیبایی سفر کنید و از آن جا لذت طبیعت گردی را تجربه کنید. در 30 کیلومتری شهر مارماریس خلیج زیبای گوکووا وجود دارد که یکی از زیبا ترین نقاط دیدنی در اطراف مارماریس به شمار می رود. بسیاری از توریست های طبیعت دوست این منطقه زیبا را برای تفریح و گردش انتخاب می‌کنند در آنجا روستای آکیاکا وجود دارد که امکانات مختلف گردشگری و توریستی در آنجا واقع شده است. در این منطقه می‌توانید از ساحل زیبا استفاده کنید و چشم انداز زیبایی از کوه های کنار دریا را مشاهده بفرمایید.  همچنین در مورد سفر با تور استانبول در سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

, تور استانبول,

جزیره‌ی کلئوپاترا مارماریس ترکیه

, جزیره‌ی کلئوپاترا مارماریس ترکیه,

یکی از معروف ترین سواحل در نزدیکی مارماریس ساحل جزیره کلئوپاترا است که یکی از بهترین سواحل در کشور ترکیه هم به شمار می رود این ساحل با شنهای روشن و تمیز و منطقه ای با چشم انداز رویایی شناخته می‌شود. در آنجا می‌توانید از آبهای بسیار تمیز و شفافف بهره برده و به آبتنی و تفریح بپردازید این منطقه به دلیل اهمیت دادن و حفاظت بسیار بکر و زیبا باقی مانده است و بسیاری از گردشگران آنجا را برای تفریح خود انتخاب می‌کنند. در آنجا امکانات مختلف برای شما وجود دارد و باید بسیار به حفظ و نگهداری آن محیط توجه داشته باشید.

,

منطقه دالیان مارماریس ترکیه

, منطقه دالیان مارماریس ترکیه,

از نقاط تاریخی و دیدنی که در نزدیکی مارماریس وجود دارد منطقه زیبای دالیان است که آنجا یک آرامگاه در داخل کوه ساخته شده است. که ساخت آن به دوران پیش از میلاد مسیح باز میگردد و یکی از نقاط بسیار مهم از نظر باستان شناسی در نزدیکی مارماریس است. این منطقه در 80 کیلومتری مارماریس بوده و دارای طبیعتی بی نظیر و زیبا هم هست. برای دیدنی آرامگاه های دالیان باید با قایق به دیدن آنجا بروید زیرا برای حفظ آنجا اجازه ورود و دست زدن به آنجا را نمیدهند. با یک سفر تفریحی آبی می‌توانید از دیدنی های این منطقه لذت ببرید.

,

منطقه ایچملر مارماریس ترکیه

, منطقه ایچملر مارماریس ترکیه,

در 8 کیلومتری شهر مارماریس یک منطقه زیبا و سرسبز وجود دارد که در کنار دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است. منطقه ایچملر با داشتن ساحل و بندرگاه ایچملر مورد توجه بسیاری از گردشگران و طبیعت دوستان قرار دارد و بسیاری برای گردش به آنجا سفر می‌کنند. این منطقه دارای درختان زیبای کاج بوده و شامل بلندی های مختلفی می‌شود که چشم اندازی بسیار زیبا از کوهستان توروس را به آنجا داده است. سفرهای تور کیش پیشنهادی سفر باتو را از دست ندهید.

, تور کیش,

پارک آبی مارماریس ترکیه

, پارک آبی مارماریس ترکیه,

دیگر تفریحی که در شهر مارماریس می‌توانید انجام دهید رفتن به پارک آبی مارماریس است که به دلیل هوای خوب و آفتابی آنجا یکی از تفریحات خوب در این شهر به حساب می‌آید. در پارک آبی مارماریس می‌توانید انواع سرسره ها و تفریحات مختلف را تجربه کنید و این تفریح هم برای بزرگسالان و هم بچه ها بسیار هیجان انگیز و خوب خواهد بود و برای خانواده ها محلی بسیار پر طرفدار به شمار می رود. در آنجا کافه و رستوران هم برای پذیرایی از مشتریان وجود دارد. با تور دبی تفریحات به یادماندنی داشته باشید.

, تور دبی,

قلعه مارماریس ترکیه

, قلعه مارماریس ترکیه,

قلعه تاریخی مارماریس دیگر نقطه تاریخی مهم و دیدنی شهر مارماریس به حساب می‌آید و یکی از نقاط دیدنی پر طرفدار این شهر است. این قلعه در زمان بسیار قدیم و دوره سلطان سلیمان اول ساخته شده است و پیش از آن نیز آنجا محلی برای دفاع از شهر بوده است و نقطه ای باستانی به شمار میرود که عثمانیان آنجا را بازسازی و نو سازی کرده اند و تا به امروز این قلعه پابرجا و زیبا مانده است. در آنجا می‌توانید از موزه دیدن کنید و به دیدن بخش های مختلف این قلعه بروید که شامل برجک ها و دیوار بزرگی می‌شود که منظره زیبای مارماریس را می‌توانید از آنجا و بر روی این دیوار ها مشاهده کنید. ساخت این قلعه در اصل به 3 هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و بسیار قدیمی و باستانی است و نشان از تمدن های قدیمی در این منطقه از ترکیه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه