اخبار داغ

رئیس کل دادگستری لرستان:

الگو گیری کشورها از انقلاب اسلامی/لشگر مقاومت هر روز متحدتر می شوند

الگو گیری کشورها از انقلاب اسلامی/لشگر مقاومت هر روز متحدتر می شوند
رزم، رئیس کل دادگستری لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا صادر شده است و لشگر مقاومت هر روز متحدتر و مسنجم تر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک محمد رزم عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع قدس درس های ارزشمندی را برای همه به همراه داشت اگرچه خسارت هایی به دنبال داشت اما فرصت های زیادی ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک نظام نوپایی بود که با این هجمه نظامی همراه شد اما با توکل بر خدا، رهبری امام خمینی(ره) و تلاش رزمندگان ایران در این جنگ پیروز شد؛ امروز ایران اسلامی به حدی قوی شده که هیچ کسی در دنیا توان و جرات رویارویی با این کشور را ندارد.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورها شده است گفت: امروز ایران اسلامی به نیروهای مقاومت امید می دهد و در جهت تقویت آنها گام برمی دارد و روز به روز لشگر مقاومت متحدتر و منسجم تر حرکت می کند.

,

وی بیان کرد: اسلام به سراسر دنیا در حال صدور است و بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران در جهت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن الگو گرفته اند. حمایت از ملل مستضعف دنیا و تقویت جنبش های آزادی بخش انجام می شود و انقلاب اسلامی ایران در جای جای دنیا صادر می شود.

,

رزم با اشاره به نمایشگاه دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه از محتوای فرهنگی برخوردار است و هر غرفه محتوای بالای فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهادت را داشت. فرهنگ شهادت باید ترویج داده شود و به نسل های بعدی منتقل گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه