اخبار داغ

خیز کرونا در البرز آمار فوتی ها را دو رقمی کرد

خیز کرونا در البرز آمار فوتی ها را دو رقمی کرد
در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در البرز جان خود را از دست دادند تا شمار جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۸۸ نفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها بازگشایی مدارس البرز، پائیز و افزایش شیوع آنفلوآنزا، سه ضلع مثلثی است که استان را  با نگرانی هایی همراه کرده است و مقابله هر چه بیشتر با کرونا را در استانی که محور مواصلاتی 14کلانشهر است، بیشتر از پیش می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
تردد دانش آموزان و خانواده ها در روزهای اخیر آمار افراد بستری شده در بیمارستان های البرز را با روندی رو به رشد مواجه کرده است به گونه ای که بر اساس اعلام محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در ۲۴ ساعت گذشته،  ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده ‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۱۰۸۸ نفر رسیده است.
,
 
,
از دیروز تا امروز ۳۱ شهریور،  ۱۰۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌ اند و مجموع کل موارد بستری اعم از قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۱۷ هزارو ۱۹۷ نفر  است.
,
 
,
البته خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵ هزار و ۵۳۲ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند اما در حال حاضر ۵۶۷ نفر اعم از قطعی ، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند.
,
 
,
از آمار مذکور ابتلای  ۲۶۸ نفر به بیماری  کووید ۱۹، قطعی شده است و متاسفانه در حالی که طی روزهای گذشته آمار فوتی های کرونا در البرز تک رقمی بود اما طی 24 ساعت گذشته دو رقمی شد.
,
 
,
شمار مبتلایان و روند بی توجهی مردم نشان می دهد تا زمانی که دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود نمی توان امیدوار بود که ویروس کرونا از البرز رخت ببندد.
,
 
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه