اخبار داغ

سردار جوانی در گفت‌وگو با دانا:

پیشرفت کشور در گرو مقاومت و ایستادگی است/ جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد، یک جنگ جهانی بود

پیشرفت کشور در گرو مقاومت و ایستادگی است/ جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد، یک جنگ جهانی بود
معاون سیاسی سپاه با اشاره به جایگاه مقاومت و ایستادگی مردم در دوران دفاع مقدس، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مقاومت می‌توان دشمن را علی رغم همه فشارها و توطئه‌هایی که به ملت ایران تحمیل می‌کند، با شکست و ناکامی مواجه کرد.
[

«سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار امنیتی دفاعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص کاربرد دفاع مقدس و مقاومت در شرایط فعلی اظهار داشت: مهمترین تجربه دفاع مقدس در شرایط فعلی این نکته است که ملت ایران ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و منابعی را در درون جغرافیای خود از جهات مختلف دارد و می‌تواند با بهره‌گیری از آن‌ها بر هر مشکلی غلبه و هر مانعی را از سر راه بردارد و حرکت خودش را به سمت قله‌های عزت و افتخار شتاب ببخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد، یک جنگ جهانی بود

, جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد، یک جنگ جهانی بود, جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد، یک جنگ جهانی بود,
 
,
جوانی با بیان اینکه جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد، یک جنگ جهانی بود افزود: در این جنگ قدرت‌های شیطانی با همه شدت و حدت به ملت ایران تهاجم کردند، یعنی در ظاهر صدام و رژیم بعثی عراق بودند اما در حقیقت پشتیبان و حمایت‌کننده و تجهیزکننده رژیم بعث عراق همه قدرت‌های شرقی و غربی و همچنین قدرت‌های استکباری بودند؛ این در حالی بود که ملت ایران در شدیدترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها و تنگناها قرار داشت.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: با رهنمون‌ها و هدایت‌های حضرت امام(ره) و همچنین قدرت ایمان، معنویت، وحدت و انسجام ملی حرکت‌های جهادی شکل گرفت و دنیا از ایستادگی و مقاومت ملت ایران متحیر شد و دشمن دچار ناکامی عظیمی شد و به هیچ یک از اهداف خودشان نرسید.
,
 
,
بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی موجب شکست دشمن خواهد شد
, بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی موجب شکست دشمن خواهد شد, بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی موجب شکست دشمن خواهد شد,
 
,
جوانی در ادامه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که نظام سلطه با محوریت آمریکا تحریم‌هایی را بر ملت ایران تحمیل کرده و فشارهایی را می‌آورد و در همین رابطه جنگ نرمی را هم به راه انداخته و اینگونه القا می‌کند که ملت ایران چاره‌ای جز کوتاه آمدن، عقب نشینی و در آخر تن دادن به مذاکره ندارد.
,  ,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تجربه دفاع مقدس می‌گوید اگر ما بایستیم و از ظرفیت‌ها، منابع و قابلیت‌های خود استفاده کنیم می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم، افزود: با بهره‌گیری از این توانمندی‌ها می‌توان دشمن را علی رغم همه فشارها و توطئه‌هایی که به ملت ایران تحمیل می‌کند با شکست و ناکامی مواجه کرد.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه در پاسخ به این سوال که "آیا استراتژی مقاومت در جنگ با پیشرفت در تناقض است؟" گفت: خیر؛ اساساً اگر جنگی بخواهد تحمیل شود باید در مقابل آن جنگ ایستاد و مقاومت کرد تا به پیروزی رسید. 
, "آیا استراتژی مقاومت در جنگ با پیشرفت در تناقض است؟", "آیا استراتژی مقاومت در جنگ با پیشرفت در تناقض است؟",
 
,
با ایستادگی و مقاومت می‌توان جلوی فشارهای دشمن را گرفت
, با ایستادگی و مقاومت می‌توان جلوی فشارهای دشمن را گرفت, با ایستادگی و مقاومت می‌توان جلوی فشارهای دشمن را گرفت,
 
,
جوانی عنوان کرد: جنگ امروز، جنگ ترکیبی و هوشمند در حوزه‌های مختلف است؛ به اقتضای ماهیت هر نوع جنگ با هر نوع اهدافی، آن ملت و کشوری که هوشمندانه می‌ایستد و مقاومت می‌کند، پیشرفت هم می‌کند چون اساساً جنگ ترکیبی هوشمندی که بر ملت ما تحمیل می‌شود هدفش جلوگیری از پیشرفت ما است.
,
 
,
وی با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو مقاومت و ایستادگی است، افزود: با ایستادگی و مقاومت می‌توان جلوی فشارهای دشمن را گرفت و موانع را از سر راه برداشت.
, پیشرفت کشور در گرو مقاومت و ایستادگی, است,
 
,
معاون سیاسی سپاه ابراز داشت: جنگ و فشار برای جلوگیری از پیشرفت تحمیل میشود؛ اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید مقاومت کنیم، همانطور که در جنگ 8 ساله مقاومت کردیم و چه پیشرفت‌های محیرالعقولی که در حوزه های نظامی، دفاعی و امنیتی برای کشور حاصل شد.
,
 
,
جوانی در پایان گفت: امروز هم در برابر جنگ اقتصادی باید مقاومت کرد، الحمدلله مقاومت باعث شده است که در خیلی از حوزه های صنعتی پیشرفت کنیم؛ دشمن می‌خواهد از طریق جنگ و فشار و تحریم‌ها جلوی پیشرفت واقعی جمهوری اسلامی را بگیرد. 
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه