اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در همایش اقتدار دسته‌های رزمی بسیج:

انتقام خون شهید سلیمانی را می‌گیریم/ دفاع مقدس؛ فرصتی برای ترسیم وقایع عاشورا

انتقام خون شهید سلیمانی را می‌گیریم/ دفاع مقدس؛ فرصتی برای ترسیم وقایع عاشورا
سردار اباذر سالاری گفت: دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام که با دستان خالی برابر دشمنان و مستکبران ایستادند و نگذاشتند که اجنبی‌ها حتی یک وجبی از خاک ما را به یغما ببرند این رشادت‌ها هیچ وقت از اذهان فراموش نمی‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در همایش اقتدار دسته‌های رزمی بسیج حاج قاسم سلیمانی شهرستان میناب با بیان اینکه دفاع مقدس یک اتفاق تاریخی نیست تاکید کرد:دفاع مقدس فرصتی برای ترسیم وقایع عاشوراست ما عمدتا برای اعتلای انقلاب اسلامی به دفاع مقدس نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سردار اباذر سالاری  گفت: دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام که با دستان خالی برابر دشمنان و مستکبران ایستادند و نگذاشتند که اجنبی ها حتی یک وجبی از خاک ما را به یغما ببرند این رشادت‌ها هیچ وقت از اذهان فراموش نخواهد شد.

,

وی دفاع مقدس را ورود به تکنولوژی‌های مدرن امروزی برای ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: با به منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم و جهادگونه وارد عرصه‌ها و میدان‌های علمی، آموزشی، اقتصادی و پژوهشی شویم، قطعاً موفق خواهیم بود.

,

سردار سالاری با تاکید بر این مطلب که امروزه مرز جمهوری اسلامی ایران تنها محدود به خود ایران نیست گفت: ایران اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است، و همه پیشرفت‌ها مرهون خون شهداست.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شهادت سردار سلیمانی را یک فرصتی برای انتقام گرفتن از قاتلین این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: امروز قلب های ما مالامال از فرصت گرفتن انتقام از آنهایی است که مستقیم و غیر مستقیم در شهادت این سردار سرافراز ایران اسلامی نقش داشتند.

,

سردار سالاری تاکید کرد: لحظه‌ای به اجنبی‌های جانیتکار اجازه تعدی به خاک ایران اسلامی نخواهیم داد و با و تا روحیه شهادت، فداکاری،جهاد و از خودگذشتگی در ما هست هیچ تهدیدی نمی تواند سد معبر جوانان بسیجی ما شود.

,

وی دفاع مقدس را دانشگاه انسان‌ساز عنوان کرد و ورود به دانشگاه دفاع مقدس برای همه سنین امکان‌پذیر دانست و افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال و نهادینه کردن ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت بین نسل جوان است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  با تاکید بر اینکه دفاع مقدس هیچ وقت از تاریخ حذف نمی‌شود و هیچ کس نمی‌تواند عظمت آن را کم کند و خاطرنشان کرد: شهدا، ‌ایثارگران، ‌آزادگان و جانبازان رسالت خود را برای پیشرفت ایران اسلامی ادا کردند ما در قبال این همه از خودگذشتگی ها مدیون خون شهدا هستیم.

,

در پایان این همایش از آزاده ها و جانبازان دفاع مقدس تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه