اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری 1000 نکوداشت در هفته دفاع مقدس

برگزاری 1000 نکوداشت در هفته دفاع مقدس
سردار یوسف علیزاده گفت: در هفته دفاع مقدس در بیش از 1000 نقطه در استان خراسان رضوی نکوداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسینعلی یوسف علیزاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: ستاد گرامی داشت چهلمین سال دفاع مقدس از اولین روزهای سال 99 آغاز به کار کرد و امسال در قله 40 سالگی دفاع مقدس هستیم که دشمنان علاقه نداشتند ما به این روز برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: نیروهای مسلح امروز منسجم‌تر و پویاتر از هر روزی پای انقلاب هستند و به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب تا پایان ایستاده‌اند و دشمنان از این موضوع عصبانی هستند و دوست نداشتند چنین روزی را شاهد باشند.

,

یوسف علیزاده ادامه داد: ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی هشت سال دفاع مقدس در استان خراسان رضوی از 3 خرداد ماه به‌صورت رسمی آغاز به کار کرده است و در این زمان 500 ستاد فرعی در استان تشکیل شده در تمام دستگاه‌های اصلی و شهرستان‌های استان فعال شده اند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا کنون 1000 برنامه در سطح استان اجرایی شده است، گفت: برنامه های نکوداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس محدود به هفته دفاع مقدس نیست و این برنامه ها تا پایان سال ادامه دارد با این وجود برنامه های ویژه ای برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطر نشان شد: در این هفته در بیش از 1000 نقطه در استان خراسان رضوی نکوداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود علاوه بر آن در نمایشگاه بین المللی مشهد نیز نمایشگاه خوبی از دستاوردهای دفاع مقدس دایر شده و تا 7 مهر ماه ادامه دارد که در این نمایشگاه 43 یگان نیروهای مسلح و تشکل های مردمی دفاع مقدس حضور دارند.

,

یوسف علیزاده تصریح کرد: در نمایشگاه دفاع مقدس 400 غرفه برپا شده است و ادوات نظامی و دستاوردهای نظامی و انتظامی نیز در محیط نمایشگاه مستقر شده است و مردم می توانند از این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید به عمل آورند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی  بیان کرد: تلاش شده تا با فضای مجازی و از طریق امواج صدا و سیما این فضای نمایشگاهی به خانه های شهروندان بیاید و بتوانند از طریق سامانه در نظر گرفته شده از این فضا در خانه خود بازدید کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه