اخبار داغ

نوازی: امیدوارم با برد پاختاکور مسابقات را تمام کنیم/ بضاعت ما همین بود

نوازی: امیدوارم با برد پاختاکور مسابقات را تمام کنیم/ بضاعت ما همین بود
سرمربی تیم شهرخودرو گفت: در ۳ بازی گذشته خیلی تلاش کردیم اما بضاعت ما همین بازیکنان هستند که تا اینجا هم ایده‌آل عمل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور گفت: فکر می‌کنم هر بازی شرایط خاص خود را دارد و  فردا بازی سختی مقابل پاختاکور داریم. پاختاکور تیمی حرفه‌ای است و رقیب سختی برای ما به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,

وی ادامه داد: ما پاختاکور را آنالیز کردیم و برنامه‌هایی داریم و طبق آن پیش می‌رویم‌. وضعیت تیم  خوب است البته چون فاصله بازی ها خیلی کم است اما در این یکی دو روز تمام تلاش خود را کرده ایم تا بازیکنان را آماده کنیم.امیدوارم فردا علاوه بر ارائه یک بازی خوب،  با برد مسابقات را تمام کنیم و به ایران برگردیم.

,

نوازی درباره طلسم گل نزدن شهرخودرو گفت: در ۳ بازی گذشته خیلی تلاش کردیم اما بضاعت ما همین بازیکنان هستند که تا اینجا هم ایده‌آل عمل کردند. تیم ما در این مسابقات کامل نبود. ما مثل تیم‌های عربی هزینه نکرده بودیم. ما دو بازی را باختیم که حقمان باخت نبود. سپس برابر الهلالی بازی کردیم که بازیکنان میلیون دلاری داشت و قهرمان فصل قبل آسیا بود که توانستیم از آن‌ها امتیاز بگیریم. مهمترین نکته سلامتی است و امیدوارم بازی فردا با برد همراه شود و با خوشحالی به ایران برگردیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه