اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب در 8 سال دفاع مقدس خوش درخشیدند

ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب در 8 سال دفاع مقدس خوش درخشیدند
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزم‌آوران بسیج، در طول جنگ تحمیلی عملیات متعددی را عهده‌دار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز , حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در یدار با فرمانده تیپ ٧١ مکانیزه پادگان ابوذر و جمعی از پرسنل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در این رهگذر با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، افتخارات زرینی بر دفتر تاریخ سراسر حماسه قیام ملت ایران افزودند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزم‌آوران بسیج، در طول جنگ تحمیلی عملیات متعددی را عهده‌دار بود.

جلیل شاطری فرمانده پادگان ابوذر شهرستان سرپلذهاب در ادامه بیان داشت: ایران اسلامی از چنان اقتدار و قدرتی برخوردار است که دشمنان ما در برآوردهای خودشان همچنان سردرگم هستند و ایران اسلامی را به‌عنوان یک قدرت در منطقه پذیرفتند و به همین دلیل از حربه‌های دیگر برای کشور ایران از جمله سناریوهایی مثل تحریم و فشار اقتصادی و سایر تهدیدها استفاده می‌کنند.  

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس 8 سال با کمترین تجهیزات و تنها با نیروی اراده و توکل به خدا مقابل دشمن ایستادند تا یک وجب از خاک این سرزمین را به دشمن ندهند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و 840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه