اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان:

۱۵۳ میلیون تومان اعتبار برای آموزش‌های فنی و مهارتی در نظر گرفته شده است

۱۵۳ میلیون تومان اعتبار برای آموزش‌های فنی و مهارتی در نظر گرفته شده است
خسروانی گفت: ۱۵۳ میلیون تومان اعتبار برای ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی هزینه شده است که آموزش‌های فنی و مهارتی به‌منظور مهارت‌آموزی افراد مستعد و فراهم نمودن زمینه فعالیت آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت این افراد در چرخه تولید و اقتصاد کشور ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ کرونا که آمد جان خیلی از مردم را گرفت، حتی موریانه ای شد و بر جان مال مردم افتاد، برخی را بیکار و ورشکته کرد و باعث خانه‌نشینی‌شان شد، گرچه این بیماری مختص ایران نبود و کل جهان را درگیر خود کرده بود اما جامعه ای موفق است که که به قول مردم کرونا را شکست دهد،اما چگونه؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در جامعه ای زندگی می کنیم که نرخ بیکاری روز به روز افزایش پیدا می کند و معیشت مردم روز به روز کاهش می یابد در این بین اما آنها که همواره به دنبال فرصتی برای پیشرفت و تکامل هستند از هر روشی استفاده می کنند تا مسیر رسیدن به آن را کوتاه تر کنند آنها می دانند که ره صد ساله را یک شبه نمی شود طی کرد اما با آموزش و یادگیری مهارت می توان کاری کرد که مصداق این ضرب المثل شد.

,

در همین رابطه عبدالرضا خسروانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال، برگزاری دوره‌های آموزش‌ فنی و مهارتی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باهدف ایجاد مهارت و توانایی افراد مستعد خانوار به‌منظور راه‌اندازی کسب وکار، دستیابی به اشتغال پایدار و درنهایت توانمندسازی آنها است.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان افزود: در شش‌ماهه نخست سال جاری، تعداد دو هزار و ۵۷ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از آموزش‌های فنی و مهارتی این نهاد بهره‌مند شدند که از مجموع آنان، تعداد یک هزار و ۴۶۰ نفر زن و ۵۹۷ نفر مرد بوده‌اند.

,

خسروانی ادامه داد: ۱۵۳ میلیون تومان اعتبار برای ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی هزینه شده است که آموزش‌های فنی و مهارتی به‌منظور مهارت‌آموزی افراد مستعد و فراهم نمودن زمینه فعالیت آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت این افراد در چرخه تولید و اقتصاد کشور ارائه می‌شود و درنهایت باعث خوداتکائی و خودکفایی اقتصادی این خانواده‌ها خواهد شد.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان افزود: معرفی افراد آموزش‌دیده، ماهرو مستعد اشتغال به مراکز کاریابی از دیگر اهداف این حوزه است که در همین راستا ۱۶۲ نفر از افراد آموزش‌دیده طی شش‌ماهه نخست سال ۹۹ از طریق مراکز کاریابی شاغل و جذب بازار کار شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه