اخبار داغ

اهدای لوح یادبود به خانواده شهیدان مهرآئین؛

اسبقیان: تلاش‌های حاج مهرآئین فراموش‌شدنی نیست/ خانواده او در مکتب اسلام پرورش یافت

اسبقیان: تلاش‌های حاج مهرآئین فراموش‌شدنی نیست/ خانواده او در مکتب اسلام پرورش یافت
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با اهدای لوحی به خانواده شهیدان مهرآئین، مقام این دو برادر شهید را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، همزمان با آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اسبقیان رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، ابراهیمی مدیر روابط عمومی، شکری مدیر پشتیبانی، امروز سه‌شنبه یکم مهر ماه با حضور در منزل خانواده شهیدان مهرآئین، با اهدای لوح یادبود، خاطره آن بزرگ مرد انقلاب را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اسبقیان در این دیدار بیان کرد: در طول سال‌های خدمتم، شاهد تلاش‌های مرحوم مهرآئین برای پیشرفت ورزش کشور بودم. او از مبارزین انقلابی بود که در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کارهای جهادی پیشتاز بود. و بعد از پیروزی انقلاب نیز همواره به عنوان سربازی فداکار برای اسلام، انقلاب و ولایت بود.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز در منزل شما حاضر شدیم تا ثابت کنیم مرحوم مهرآئین و تلاش‌های او هرگز فراموش شدنی نیست. وظیفه ما است که به عنوان خدمتگزاران عرصه ورزش، به خصوص ورزش جانبازان و معلولین، دین مان را به امام خمینی (ره)، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های محترم آنها ادا کنیم.
,
 
,
رئیس فدراسیون در پایان گفت: این خانواده با وجود پدر سرافراز جانباز و دو فرزند شهید، نشان داد که در مکتب اسلام پرورش یافته است و من از شما که در این مکتب رشد کرده اید، می خواهم با فدراسیون بیشتر در ارتباط باشید تا از نقطه نظرات شما عزیزان بهره مند شویم.
,
 
,
فرزند مرحوم مهرآیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از حضور دکتر اسبقیان و مسئولین فدراسیون قدردانی و تشکر ویژه دارم که در این ایام به یاد خانواده شهیدان مهرآئین بودند. پدرم به دلیل فعالیت‌هایی که داشت از چهره‌های شناخته شده به خصوص در جامعه ورزش بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه