اخبار داغ

جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد؛

ایجاد ۳۰ هزار تخت بیمارستانی با شروع کرونا/تفکر انقلابی و روحیه جهادی راه پیشرفت کشور است

ایجاد ۳۰ هزار تخت بیمارستانی با شروع کرونا/تفکر انقلابی و روحیه جهادی راه پیشرفت کشور است
جانشین بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح از ایجاد 30 هزار تخت بیمارستانی با شروع کرونا در کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار امیر تاجیک صبح امروز در آیین افتتاح مرکز دیالیز درمانگاه ولایت آمل با اشاره به اینکه هنوز نتوانستیم از گنیجنه ای دفاع مقدس استفاده کنیم، اظهار کرد: در هر کجا از تفکر دفاع مقدس استفاده کردیم و سرلوحه کار خود قرار دهیم، پیشرفت داشتیم است و موفقیت بسیاری خوبی کسب کردیم، در حوزه های دفاعی، نانو، سلول های بنیادین با این تفکر پیشرفت کردیم.

وی بسیاری از اسیب های ما را بخاطر کم توجهی به تفکر جهادی دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: دشمن نقطه ضعف ما را هدف قرار داده وقتی سردار حاج قاسم را ترور کرد دشمن را تهدید کردیم و انتقام اولیه گرفته شد، اما دشمن هیچ عکس العملی نشان نداد؛چرا که دشمن فهمید چه ظرفیت و توانمندی برخوردار هستیم.

جانشین بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه درحوزه سلامت ظرفیت های خوبی داریم، عنوان کرد: چند طرح ملی با همکاری بسیج انجام دادیم، طرح ملی ریشه کنی فلج اطفال که در یک روز یک میلیون کودک واکسینه شدند و این در سطح منطقه و جهان کم نظیر بود و همینطور طرح ملی ریشه کنی سرخک و سرخیجه نیز فعالیت های خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: در بیماری کرونا که به محض مشاهده بیماری همه ظرفیت بسیج و نیروی مسلح ببیش از 30 هزار بیمار مبتلا در درمانگاههای و مراکز ما بستری و درمان شدند و  در هر دو دوره ابتلای بالای بیماری بود برحسب ضرورت بیش از 30 هزار تخت ایجاد کردیم و بیمارستان های صحرایی را بکار بردیم، توانمندی و ظرفیت بیشتری وجود دارد که امیدواریم نیاز به ان ایجاد نشود.

تاجیک یکی از اشکالات سیستم سلامت را توزیع وعادلانه سلامت خواند و افزود: در این زمینه دچار مشکل هستیم به این دلیل هر چه از مرکز فاصله می گیریم از امکانات و خدمات کمتری برخوردار هستم، خدمات براساس نیاز تعریف نمی شود، این مرکز یکی از نیازهای اساسی این شهر بود که باید از خیرین تشکر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام وسایل و تجهیزات این درمانگاه تماما از تولید داخل کشور است که با وجود شرایط تحریم ظالمانه این شان از خودکفایی کشورمان است.

فرمانده سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به اینکه مازندران ده هزار و 400 شهید در دفاع مقدس و 42 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، گفت: دشمنان نه نها میخواستند انقلاب را از پای دراورند بله هدف اسلام بود که با وجود رشادت های جوانان کشورمان هم خاک را نگه داشتیم و هم عزت و سربلندی اسلام را حفظ کردیم.

سیاوش مسلمی با تاکید اینکه مدافعان سلامت علی رغم تحریم های ظالمانه ای با نثار جان خود رضایتمندی را در جامعه شکل داده اند، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که برای مردم اسایش و راحتی را بیاوریم مجموعه کلیلک های 4 میلیون 200 هزار خدمت به مردم ارائه کردند.

فرمانده سپاه کربلا  تصریح کرد: در هر دو مرحله کرونا، صد و 92 هزار خدمت اختصاصی داده شده که خوشبختانه فعالیت چشمگیری بوده است.

وی گفت: تجیهزات این درمانگاه اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در حوزه درمانی خدمت رسانی کردیم، هر آنچه در سپاه انجام می شود برای رضایت و اسایش مردم است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه