اخبار داغ

بیسیم‌چی شهید برونسی:

روحیه جهادی دفاع مقدس، الگویی برای حل مشکلات فعلی کشور است

روحیه جهادی دفاع مقدس، الگویی برای حل مشکلات فعلی کشور است
حسینی‌پور گفت: می‌توان با روحیه جهادی و اخلاصی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت بر مشکلات فعلی کشور پیروز شد و آن‌ها را حل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا حسینی‌پور از پیشکسوتان دفاع مقدس و بیسیم‌چی شهید برونسی در گفت‌وگو با صبح توس، درباره استفاده از الگوی دفاع مقدس در مدیریت کشور و حل مشکلات با اشاره به خاطره‌ای از شهید برونسی در استفاده از جوانان، گفت: قبل از عملیات رمضان تعداد زیادی از بچه‌هایی که از خراسان آمده بودند سن و سال کمی داشتند و جثه‌های ضعیفی داشتند با توجه به تبلیغات سوء عراق درباره حضور نیروهای نوجوان و جوان در میدان‌های جنگ، گردان‌ها نمی‌خواستند این بچه‌ها را پذیرایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

بیسیم‌چی شهید برونسی افزود: شهید برونسی آن زمان در مشهد بودند و درخواست نیرو کردند تا نیروها وارد عملیات شوند و نیروهایشان آموزش‌ها را دیده بودند اما شهید برونسی گفتند که این جوان‌ها می‌توانند کار را انجام دهند و اصلا من می‌خواهم گردان من این جوان‌ها باشند و گردان را از همین جوان‌ها تشکیل داد و عملیات رمضان را که چند مرحله بود در آخرین مرحله این گردان به همراه یک گردان از قم وارد عملیات شد و عملیات رمضان که نام پیروزمندانه‌ای کسب کرد به خاطر کاری بود که این جوان‌ها کردند و سه هزار نفر از دشمن تلفات گرفتند.

, .,

وی گفت: بیش از 50 تانک‌ تی 72 عراق را همین جوان‌ها در عملیات رمضان منفجر و نابود کردند و طعم پیروزی را به ارمغان آوردند.

, .,

امروز جوان‌هایی بهتر از جوان‌های دهه ۴۰ و ۵۰ داریم

, امروز جوان‌هایی بهتر از جوان‌های دهه ۴۰ و ۵۰ داریم , امروز جوان‌هایی بهتر از جوان‌های دهه ۴۰ و ۵۰ داریم ,

این رزمنده دفاع مقدس استفاده از نیروی جوان را یکی از راه‌های اصلی حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت:  اخلاص مهمترین چیزی بود که در دفاع مقدس و به خصوص در بین جوانان وجود داشت و الان هم در کشور ما جوان‌هایی بهتر از جوان‌های دهه ۴۰ و ۵۰ هستند و باید به آنها فرصت داده شود.

, .,

حسینی‌پور تاکید کرد: مسئولان قدیمی هر چه تفکر، خلاقیت، ایده و توان داشتند در این چهل سال نشان دادند و حال باید عرصه را برای جوانان بگذارند، جهش در کشور فقط توسط نیروی جوان به وجود می‌آید و نیروی جوان جهادی حزب اللهی نیاز امروز کشور است و کسانی که نمی‌توانند این جوانان را در بین ۸۰ میلیون جمعیت ببینید مشکل از خودشان است.

, .,

وی با بیان اینکه بعد از 40 سال اکنون نوبت جوانان است، گفت: همانگونه که دفاع مقدس توسط جوانان اداره شد و جوانان نقش مهمی در پیروزی‌های دفاع مقدس داشتند اکنون نیز باید عرصه را برای جوانان خالی کنیم تا با تفکر جهادی مشکلات کشور را حل کنند.

, .,

الگوی دفاع مقدس باعث موفقیت‌های امروز ما است

, الگوی دفاع مقدس باعث موفقیت‌های امروز ما است, الگوی دفاع مقدس باعث موفقیت‌های امروز ما است,

حسینی‌پور اظهار کرد: موفقیت‌های امروز ما به خصوص در عرصه‌های موشکی، هوا فضا و نانو به خاطر همان مدیریت و استفاده از الگوی دفاع مقدس یعنی استفاده از جوان‌های خلاق است

,

بیسیم‌چی شهید برونسی با بیان اینکه توسل به ائمه یکی از ویژگی‌های مهم شهید برونسی در هنگام مشکلات بود، تصریح کرد: شهید برونسی وقتی در عملیات‌ها گیر می‌کرد و همه مشکل لاینحل بود، غیبش می‌زد و نماز توسل می‌خواند و جواب می‌گرفت.

, .,

وی توسل به ائمه اطهار و انجام تکلیف را برای رسیدن به موفقیت لازم دانست و عنوان کرد: اگر ما به تکلیف خود به خوبی عمل کنیم خداوند آنچه صلاح باشد به نتیجه می‌رساند.

, .,

حسینی‌پور افزود: دوستانی که از جان‌شان مایه گذاشتند و شهید شدند، خط دین را در سایه ولایت فقیه به اینجا رساندند و خداوند امروز عزت و عظمت به جمهوری اسلامی داده است و امروز به یک دولت جهادی نیاز داریم.

, .,

وی اظهار کرد: اگر در هر عرصه‌ای ادای تکلیف در سایه امر ولایت انجام شود به نتیجه‌های خوبی می‌رسیم و خداوند حتماً یاری می‌کند و اگر کارها را در اختیار جوان‌های پاک امروز بگذارند دیگر مشکل نخواهیم داشت همانگونه که در زمان دفاع مقدس امکاناتی نداشتیم و همیشه نصف دشمن نیرو داشتیم اما توانستیم در آن وضعیت بر همه کمبودها غلبه کنیم و در دفاع مقدس نیز بر دشمن پیروز شویم.

, .,

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: در زمان دفاع مقدس ما نفت‌کش آمریکایی را زدیم اما آمریکا تمام پایگا‌ه‌های ایران را در اطراف مرز زد ولی امروز همان جوان‌ها به تقویت کشور کمک کردند و امروز به جایی رسیدیم که وقتی پهپاد آمریکایی را میزنیم آمریکا دیگر جرات حمله را ندارد و این به خاطر روحیه جهادی است.

, .,

حسینی‌پور عنوان کرد: مشکلات امروز ناشی از عدم روحیه جهادی است که بخش اصلی آن مربوط به این است که ادای تکلیف نمی‌شود و مسئولان به بیانات رهبر معظم انقلاب بی‌توجه هستند متاسفانه بعد از جنگ همه دولت‌ها نگاه‌شان به غرب بود.

, .,

وی تاکید کرد: کار حل مشکلات کشور بر دوش مردم و جوان‌ها است که می‌توانیم با همان روحیه جهادی و اخلاص دوران دفاع مقدس بر مشکلات پیروز شویم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه