اخبار داغ

مبینی: هزینه بلیت اعزام حدادی با فدراسیون است/ بانوان باید در دوومیدانی جایگاه ویژه‌ای داشته باشند

مبینی: هزینه بلیت اعزام حدادی با فدراسیون است/ بانوان باید در دوومیدانی جایگاه ویژه‌ای داشته باشند
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی پر افتخارترین دوومیدانی کار ایران است و من وظیفه داشتم از او حمایت کنم و هزینه بلیت اعزامش به آلمان بر عهده فدراسیون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی مبینی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از چهار دختر دوومیدانی کار رکورد شکن در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهار دختر برای اولین بار رکوردهای تاریخی ثبت کردند و باید به آن ها انگیزه می دادیم. در جایزه بزرگ و مرحله اول و دوم لیگ  ۱۳ رکورد ملی در بخش دختران و پسران جابه جا شد. بانوان باید در دوومیدانی جایگاه ویژه ای داشته باشند. چون می توانند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشند. از آقای صالحی امیری که پیگیر دوومیدانی بودند و آقای علی نژاد تشکر می کنم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در مورد این که چرا دوومیدانی کاران ایران به سطح رکورد جهانی و آسیایی نمی رسند؟ تصریح کرد: چون نیاز به برنامه ریزی مدون و نظارت و کنترل صحیح است. البته ما رشد قابل توجهی داشتیم. ارشیا مصدقی استعدادی ناب است و تا یک سال آینده جزو پنج نفر برتر جوانان جهان می تواند باشد. 

,

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که هزینه های جانبی اعزام حدادی به آلمان بر عهده چه کسی است؟ تصریح کرد: احسان حدادی از سرمایه های ورزش و پرافتخارترین دوومیدانی کار ایران است و وظیفه ما است از او حمایت کنم. من مکاتبه ای با فدراسیون پزشکی ورزش برای اعزام او به آلمان داشتیم که تشکیل جلسه دادند و مقرر شد در آلمان جراحی کند. البته حدادی گفت اکر پزشکان تضمین می دهند، در ایران جراحی می کند. اما او ورزشکار حرفه ای است و می خواهد در المپیک مدال بگیرد و باید به لحاظ روانی آرامش داشته باشد. از این رو هزینه بلیت با فدراسیون دوومیدانی و هزینه هتلینگ و عمل جراحی با فدراسیون پزشکی ورزشی است. 

,

مبینی در مورد این که کمیته ملی المپیک با اعزام حدادی به آلمان مخالفت کرد و آیا این که او با فدراسیون پزشکی ورزشی مکاتبه داشته منافاتی با مخالفت کمیته ملی المپیک ندارد؟ تاکید کرد: هیچ منافاتی ندارد. ما به نظر کمیته ملی المپیک  احترام گذاشتیم و  تمکین کردیم اما من  به عنوان مسوول وظیفه دارم از ورزشکارم حمایت کنم. آقای صالحی امیری هم بعد از نتیجه کمیسیون پزشکی تماس گرفت و اعلام کرد هر حمایتی باشد انجام می دهد. ما همکاری نزدیکی با کمیته ملی المپیک داریم. 

,

او درباره این که در این مدت چقدر از وزارت ورزش بودجه گرفته‌اید؟ خاطرنشان کرد: ما بودجه را از وزارت گرفتیم و بخشی از هزینه‌ها هم توسط اسپانسر تامین شد. وزارت کمک خوبی داشته و اسپانسر هم کمک شایانی داشته است. تجهیزات دوومیدانی وارد شد و به قهرمانان حقوق ماهانه پرداخت می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه