اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

راه و رسم زندگی با کرونا را باید بدانیم نه این که بگوئیم باید با کرونا زندگی کنیم!

راه و رسم زندگی با کرونا را باید بدانیم نه این که بگوئیم باید با کرونا زندگی کنیم!
کمال حیدری گفت: در ناژوان و زیر پل خواجو و پارک ها جای سوزن انداختن نیست، در صورتی که مصوبه داشتیم چراغ این اماکن خاموش شود و ناژوان هم بسته شود. راه و رسم زندگی با کرونا را باید بدانیم نه این که فقط بگوئیم باید با کرونا زندگی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ کمال حیدری در نشست خبری صبح امروز با موضوع ارائه آخرین اخبار و اطلاعات کرونا بیان کرد:  باید ورودی بیماران به بیمارستان کم شود، آن چه حرف اول را برای بقیه بخش ها می زند کار بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: رعایت پروتکل ها در شهر خوب نیست و مردم خسته شده اند. خیلی راه دیگر در پیش رو داریم و اگر روزی روی زیرساخت ها کار نکنیم موفق نمی شویم. راه و رسم زندگی با کرونا را باید بدانیم نه این که فقط بگوئیم باید فقط با کرونا زندگی کنیم.

,

وی ادامه داد:  تا دو ماه پیش دغدغه ما ادارات بودند، با دستورهای ستاد کرونا ادارات بهتر شده اما ازابتدای تا الآن مشکل نانوایی ها و پاساژها و آرامستان ها را داریم. یکی از بهترین جاهایی که همراهی کردند مساجد بودند اما کمی رو به کمرنگی است.

,

حیدری تصریح کرد: در ناژوان و زیر پل خواجو و پارک ها جای سوزن انداختن نیست، در صورتی که مصوبه داشتیم چراغ این اماکن خاموش شود و ناژوان هم بسته شود. متأسفانه می بینیم که میانگین سنی ۸ سال پایین آمده و درصد مرگ و میر هم از ۱۰ به ۱۲ درصد رسیده است.

,

معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: یکی از علت هایی که این اتفاق افتاده تاخیر در مراجعه افراد است و افراد تایم طلایی را از دست می دهند. درمان های غیر استاندارد هم معضل دیگر ماست. متأسفانه برخی پزشکان هم درمان های استاندارد انجام نمی دهند.

,

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با انتقاد از فعالیت برخی اصناف بیان کرد: مرحله اول نصف تالار و رستوران ها گفتند می خواهیم ببندیم، این کار خیلی ارزشمند بود؛ الان هر چه به قهوه خانه ها اعلام می کنیم و ۲۰۰ تا پلمب کردیم و دوباره فعالیت می کنند و حاشیه پارک ها مردم قلیان مصرف می کنند.

,

وی درپایان اعلام داشت: هیئت ها و مساجد در ایام سوگواری محرم بیش از ۹۵ درصد رعایت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه