اخبار داغ

بازرس‌ کل استان سمنان:

نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌هایشان بسیار ضعیف است/ لازم است گشت‌های تعزیرات بیش‌تر شود

نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌هایشان بسیار ضعیف است/ لازم است گشت‌های تعزیرات بیش‌تر شود
حجت‌الاسلام رشیدزاده گفت: نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌هایشان بسیار ضعیف است. حل مشکلات در شرایط کنونی در گرو «ایثار» به جای «استیثار» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت‌الاسلام رشیدزاده، بازرس‌کل استان سمنان صبح امروز در نشست شورای قضایی استان در سخنانی با بیان این که بخشی از مشکلات جامعه حاصل «استیثار» یعنی خودخواهی و همه منافع را برای خود خواستن در میان برخی از مسئولان و افراد جامعه است گفت: حل مشکلات در شرایط کنونی در گرو «ایثار» به جای «استیثار» است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رشیدزاده با بیان این که به واسطه راه‌اندازی «سامانه گزارشگران فساد»، «سامانه نظارت همگانی» و پیش از این‌ها «سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات» بارقه امیدی در دل مردم ایجاد شده است اظهار داشت: بدین واسطه، امید مردم به پیگیری‌های دستگاه‌ قضائی و دستگاه‌های تابعه به ویژه سازمان بازرسی تقویت شده است؛ در شش‌ماهه نخست سال گذشته 481 مورد شکایت در سامانه‌‌ شکایات و اعلامات ثبت شده است اما در شش‌ماهه نخست سال 99 این رقم به 909 فقره رسیده است؛ این رقم البته نسبت به بسیاری از استان‌ها، رقم بسیار اندکی است.

,

وی در ادامه با اشاره به پرونده‌ای در حوزه دامپزشکی گفت: اخیرا متوجه شدیم که دام‌ها به تبی کشنده مبتلا می‌شوند و داروی آن در شرکت‌ها موجود است اما آن را توزیع نمی‌کنند؛ ما با مدیرکل دامپزشکی استان گفتگو کردیم و گفتیم این شرایط حاصل عدم نظارت شماست، یا در اتاق‌تان نشسته‌اید و به وضعیت نگاه نمی‌کنید و یا بازرسان شما بازرسان خوبی نیستند؛ ما حدود 3 هزار دارو کشف و آن را توزیع کردیم و مشکل مذکور قدری برطرف شد.

,

وی با بیان این که از برخی معادن، بدون مجوز برداشت صورت می‌گیرد گفت: برخی از بهره‌برداران معادن خوداظهاری کرده‌اند که ما برداشت نمی‌کنیم؛ بازرسان ما در این حوزه ورود و بررسی کردند و متوجه شدند میزان مصرف برق آن‌ها در ماهی که ادعا کرده‌اند برداشتی صورت نگرفته با میزان مصرف برق در ماه‌هایی که برداشت صورت گرفته، تفاوتی نکرده است؛ 30 هزار لیتر گازوئیل گرفته‌اند اما می‌گویند آن را مصرف نکرده‌ایم.

,

بازرس‌کل استان سمنان با تأکید بر این که نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌هایشان بسیار ضعیف است و حراست‌ها نیز ضعیف عمل می‌کنند گفت: به نظر می‌رسد که بازرسی‌های درون‌سازمانی ضعیف است؛ همچنین به نظر می‌رسد که لازم است گشت‌های تعزیرات بیش‌تر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه