اخبار داغ

امروز شاداب‌تر بودیم؛

نامجومطلق: بازیکنانم با غیرت ایرانی بازی کردند/ با تمام توان‌مان برای خوشحال کردن هواداران میلیونی استقلال می‌جنگیم

نامجومطلق: بازیکنانم با غیرت ایرانی بازی کردند/ با تمام توان‌مان برای خوشحال کردن هواداران میلیونی استقلال می‌جنگیم
سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل الاهلی عربستان گفت: یکی دو بازیکن نیز در اواخر این دیدار دچار گرفتگی عضلانی شدند که با این شرایط با غیرت ایرانی بازی کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نامجومطلق پس از برتری 3 بر صفر تیم استقلال مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان ما امروز یک بازی فوق‌العاده را به نمایش گذاشتند و روزی فوق‌العاده داشتند. ما بازی خوبی را انجام دادیم، آنهم در شرایطی که برخی از بازیکنان با مصدومیت بازی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما لیگی فرسایشی را در ایران پشت سر گذاشته بودیم و یکسری بازیکنان مصدوم بودند که با تلاش، خودشان را به این بازی‌ها رساندند. یکی دو بازیکن نیز در اواخر این دیدار دچار گرفتگی عضلانی شدند که با این شرایط با غیرت ایرانی بازی کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم در ادامه راه شرایطی به وجود بیاوریم که به مراحل بالاتر برسیم.

,

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه ما هواداران میلیونی دارد و بالای 30، 40 میلیون هوادار پشت این تیم هستند. جا دارد این پیروزی را به آنها تبریک بگویم. این پیام را به هواداران می‌دهم که با تمام توان‌مان برای خوشحال کردن آنها می‌جنگیم.

,

وی ادامه داد: در بازی قبل ما یک نیمه بد داشتیم چون بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور بودند. در نیمه دوم آن بازی (دیدار با الشرطه) همه چیز خوب شد و آن 45 دقیقه به ما کمک کرد بازیکنان ما در این مسابقه با شرایط مسابقه وارد زمین شوند.

,

نامجومطلق تاکید کرد: بازیکنان من امروز شاداب تر بودند ولی چون مصدومان زیادی داریم باید بازیکنان را از نظر ذهنی و البته بدنی  آماده کنیم که در بازی آتی هم چنین کیفیتی را به نمایش بگذاریم. با توجه به اینکه بازی ها هر 3 روز برگزار می شود کار سخت است و بازیکنان ما با این شرایط تا به حال فوتبال بازی نکردند.

,

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما باید سعی کنیم شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم تا با آمادگی کامل در بازی آینده وارد زمین شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه