اخبار داغ

حق شهر خودرو باخت نبود

نوازی: گل نزدن ما در آسیا اتفاقات و شانس فوتبال است/ فوتبال ایران در آسیا حرف اول را می‌زند

نوازی: گل نزدن ما در آسیا اتفاقات و شانس فوتبال است/ فوتبال ایران در آسیا حرف اول را می‌زند
مربی شهرخودرو گفت: حق ما مقابل پاختاکور باخت نبود و این اتفاقات فوتبال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی بعد از شکست یک بر صفر مقابل پاختاکور در نشست خبری گفت: ضمن خسته نباشید به همه دوستان و همکارانم و فوتبالیست های خوب شهرخودرو باید تشکر ویژه ای از آنها بخاطر این چند بازی انجام بدهم. از مدیرعامل و مسئولان تیم هم تشکر می کنم. البته یکسری مشکلات داشتیم از جمله اینکه نتوانستیم از بازیکنان جدید در این مسابقات استفاده کنیم اما تجربه خوبی به دست آوردیم هم بازیکنان و هم کادرفنی تجربه خوبی کسب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: قول می دهم که دوباره شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم و به تیم‌مان اطمینان خاطر می‌دهم البته درست است نتایج خوبی کسب نکردیم. ما امروز باختیم ولی حق مان باخت نبود و این اتفاقات فوتبال است.
,
 
,
نوازی ادامه داد: تجربه خیلی خوبی بود و کاش کشور قطر که میزبانی را قبول کرده بود ویدئو چک را هم اجرا می‌کرد و شانس ویدئو چک را از ما نمی‌گرفت. چون اتفاقات خوبی برای ما در آنصورت رخ می داد. در بازی اول پنالتی ما دیده نشد و در دیدار با پاختاکور هم یک پنالتی ما دیده نشد شاید من اشتباه کنم. این اتفاقات فوتبال است.
,
 
,
نوازی تصریح کرد: بهتر است دیدگاه کشورهای حوزه خلیج فارس به فوتبال ایران تغییر کند و با ارزش تر به فوتبال مان نگاه کنند. فوتبال ایران  در آسیا حرف اول را می زند. دیدگاهمان را نسبت به رقبا بهتر کنیم و امیدوارم فوتبال ایران همیشه بدرخشد. برای مردم خوب قطر آرزوی موفقیت می‌کنم. برای میزبانی و از ای اف سی هم بخاطر برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم ولی امیدوارم این اتفاقات که رخ داد، در جام جهانی رخ ندهد و برنامه ریزی بهتری را شاهد باشیم و در این مدتی که در قطر بودیم، خیلی اذیت شدیم. از نظر اسکان و ریکاوری برای تمرینات قشنگ نبود که 6 تیم در یک هتل اسکان پیدا کنند. امیدوارم این اتفاقات برای فوتبال ایران رخ ندهد و امیدوارم فکرشان را بهتر کنند. هر تیمی هم قهرمان شود به آن تبریک می‌گویم و حتما لیاقتش را داشته است و ما هم باید مشکلات مان را حل کنیم تا مدعی برای فوتبال کشورمان و آسیا باشیم.
,
 
,
وی در مورد گل نزدن تیم شهرخودرو گفت: فکر می‌کنم که گل زدن و خوردن بر اثر اتفاقات فوتبال و اشتباهات فوتبال است ولی چند بازیکن ما تازه به تیم اضافه شده بودند. فرصت کمی که داشتیم و تلاش بازیکنان ما همین بود. گل نزدن ما اتفاقات و شانس فوتبال است و در این بازی هم خیلی موقعیت داشتیم. به هر حال شانس و ضربه زدن آخر برای مربی و بازیکن باید باشد که این اتفاق نیفتاد اما در لیگ برتر این مشکل را رفع می‌کنیم.
,
 
,
نوازی در مورد وضعیت خلعتبری گفت: خلعتبری بازیکن بزرگی است. در کشور قطر و حوزه خلیج فارس بازی کرده و با تیم های عربی آشنایی کامل دارد. دو شانس گلزنی داشت  اگر به ثانیه‌های آخر توجه بیشتر کنیم، اتفاقات بهتری رخ می‌دهد او سنش بالا رفته ولی می تواند به تیم های ایرانی کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه