اخبار داغ

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی:

دولت تمام تلاش خود را برای وابسته شدن کشور انجام داده است

دولت تمام تلاش خود را برای وابسته شدن کشور انجام داده است
نیک بین با بیان اینکه افق نگاه شهدا وارستگی بود و چهل سال جان و خون دادیم و تلاش کردیم که وابسته نباشیم، تصریح کرد: این دولت تمام تلاش خود را برای وابسته شدن به خارج از کشور انجام داده و در هیئت دولت وابستگی به غرب به وضوح نمایان است و این وابستگی ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) که در محل حسینیه حسینی خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس، جنگ ارزش ها بود و چون آن زمان ارزش ها زیاد و در دسترس بود بنابراین تاثیر زیادی بر روی اجتماع داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: در دهه 60 ارزش این بود که ما همرنگ دفاع مقدس باشیم ولی امروز ارزش ها متفاوت شده است اگر بخواهیم ارزش های ما از بین نرود باید اتصال ما با جریان حزب اللهی ها قطع نشود.

,

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آن زمان ارتباط با جنگ بود ولی امروز ارتباط با حوزه، دانشگاه، مسجد و هیئت است، خاطرنشان کرد: جنگی که در کربلا و ایران ایجاد شد جنگ برای فتح یک وجب خاک نبود بلکه برای فتح افلاک بود.

,

وی با بیان اینکه با سیاست های کلی وابستگی مخالفیم چون افق نگاه شهدا وارستگی بود و چهل سال جان و خون دادیم و تلاش کردیم که وابسته نباشیم، تصریح کرد: این دولت تمام تلاش خود را برای وابسته شدن به خارج از کشور انجام داده و در هیئت دولت وابستگی به غرب به وضوح نمایان است و این وابستگی ادامه دارد.

,

نیک بین در پایان با تاکید بر اینکه عملکرد هفت ساله دولت نشان داده که در این چند مدت کار زیرساختی و زیربنایی انجام نخواهد داد، اذعان کرد: شاقول و شاخص امروز خدمت است و هر فردی که بیشتر خدمت کند انقلابی تر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه