اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

وقتی سوژه بازی‌سازی بسیج صهیونیست‌ها را عصبانی کرد

وقتی سوژه بازی‌سازی بسیج صهیونیست‌ها را عصبانی کرد
واکنش های بسیاری در فضای مجازی به سوژه ای که سردار نقدی در حوزه بازی سازی موبایلی با عنوان نجات "جورج فولید" با محوریت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی برای بسیجیان ارائه کرد نشان داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی بسیج آغاز شد که در این رویداد تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در جریان  افتتاحیه این رویداد سردارمحمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه سه سوژه به تیم های حاضر که از سراسر کشور برگزیده شده اند، از آنها خواستند تا بر اساس این سوژه ها اقدام به تولید محتوا کنند.سوژه های ارائه شده از سوی سردار نقدی در سه حوزه تولید بازی موبایلی، پویانمایی و نرم افزار کاربردی است.
,
 
,
 بنابراین گزارش سوژه بازی موبایلی با موضوع نجات جورج فلوید، سوژه پویانمایی با موضوع صحنه ورود نیروهای مقاومت به بیت المقدس و سوژه نرم افزار کاربردی نیز با موضوع نرم افزاری برای دعا، ارائه شد.
,
 
,
اما واکنش های بسیاری به سوژه ای که سردار نقدی در حوزه بازی سازی موبایلی با عنوان نجات "جورج فولید" با محوریت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی برای بسیجیان ارائه کرد نشان داده شد.
,
 
,
واکنش ها تا جایی ادامه داشت که برخی اکانت های منتسب به رژیم صهیونیستی و امریکا حمله گسترده ای را در فضای مجازی به این سوژه و به معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سازمان فضای مجازی بسیج آغاز کردند.
,
 
,
به وضوح این مهم نشان دهنده آن است که حرکتی را که سازمان فضای مجازی بسیج شروع کرده است یک راه صحیح و درستی است و نشان می دهد که انتخاب سوژه هم بسیار دقیق و تاثیرگذاربوده است. 
,
 
,
احتمالاً در روزهای آینده نیز پس از خروجی‌های این رویداد بزرگ دوباره دشمنان بخواهند هجمه های نیز داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه