اخبار داغ

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی سامانه «هست اینجا» برای توزیع ماسک ارزان در خراسان جنوبی

راه‌اندازی سامانه «هست اینجا» برای توزیع ماسک ارزان در خراسان جنوبی
موسوی گفت: با توجه به تأکید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بر استفاده از ماسک و هزینه گزاف ماسک در برخی فروشگاه‌ها، سامانه "هست اینجا" با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، توسط مؤسسه دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مجتبی موسوی مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان نهبندان گفت: سامانه "هست اینجا" با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، توسط مؤسسه دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،, ،, سید مجتبی موسوی مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان نهبندان گفت: سامانه "هست اینجا" با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، توسط مؤسسه دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی شد.,

وی افزود: با توجه به تأکید پزشکان و محققان سلامت و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا و فروش این محصولات با قیمت‌های گزاف در برخی داروخانه‎ها و مراکز فروش، مؤسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای جهت فروش و توزیع محدود ماسک سه‌لایه بهداشتی استاندارد در استان‌های قرمز کشور کرده است.

,

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی گفت: در این سامانه هر بسته 50 عددی ماسک سه‌لایه زیرقیمت مصوب وزارت بهداشت، به ازای هر عدد 1200 تومان، بسته‌ای 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

,

موسوی افزود: هر فرد با داشتن یک کدملی و یک شماره همراه می‌تواند در سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف ۷۲ ساعت ماسک خود را از مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه دریافت کند.

,

وی اظهار کرد: این طرح قبلا فقط در یکی از فروشگاه‌های مرکز استان فعال بود که با پیگیری‌های انجام شده، این طرح هم‌اکنون در تمامی شهرستان‌ها و برخی بخش‌ها و مناطق روستایی استان در حال اجرا است.

,

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی گفت: همه این ماسک‌ها در بزرگترین کارخانه تولید ماسک در منطقه که توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون ماسک راه‌اندازی شده، تولید شده است که توسط نیروهای جهادی و مردمی بین مردم توزیع می‌شود.

,

موسوی افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰ فروشگاه در استان در حال توزیع این ماسک‌ها است که علاوه بر ماسک، محلول ضدعفونی مناسب و نوشت‌افزار ایرانی برای تمامی مقاطع تحصیلی نیز از طریق همین سایت توزیع می‌شود.

,

وی اظهار کرد: تاکنون ٣٥٠ هزار ماسک توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه