اخبار داغ

سردار سپهر در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

بالاترین رویش‌ها در اوج کمبودها به وجود می‌آید/ آمادگی بسیج برای کمک به دستگاه‌ها در حوزه فضای مجازی

بالاترین رویش‌ها در اوج کمبودها به وجود می‌آید/ آمادگی بسیج برای کمک به دستگاه‌ها در حوزه فضای مجازی
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب و دفاع مقدس ما هم در شرایطی رقم خورد که اوج کمبودها و محدودیت ها وجود داشت اما از دل همین کمبودها رویش هایی صورت گرفت که جهان انگشت به دهان ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سردار محمد حسین سپهر»، جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن بازدید از غرفه‌ها در گفت‌و گو با خبرنگار دانا ضمن تشکر از همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت دنیا در عرصه فضای مجازی ما هم طبیعی است که ما هم برای همگام شدن با پیشرفت های علمی و استفاده از ظرفیت‌های موجود این فضا قدم برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تاکید بر لزوم تولید محتواهای مورد نیاز در این عرصه عنوان کرد: سبک زندگی و رفتار اجتماعی ما در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، امنیتی، دفاعی، اقتصادی و ... نیازمند بستر قدرتمند و تعالی بخش فضای مجازی است از همین جهت ضرورت دارد که هم از فعالان این فضا حمایت شده و هم ظرفیت‌های جدید شناسایی و به هم مرتبط شوند.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای تسهیل گری و تعالی فعالان فضای مجازی در این عرصه دارای امکانات خوبی است و میتواند با پشتیبانی های علمی و مادی از فعالان در این عرصه به پیشرفت و تعالی آنها کمک کند. بسیج می‌تواند حتی در صورت نیاز دستگاه‌های مختلف کشور هم به آنها در عرصه فضای مجازی کمک کند.
,
 
,
سردار سپهر در خصوص جذاب‌ترین بخش در رویداد تولید محتوای بسیج هم گفت: همواره در ذهن ما اینگونه است که برای خلق کارهای تولید محتوایی نیازمند بسترهای علمی و فناوری قوی و پیشرفته هستیم اما در اینجا من با نوجوانانی آشنا شدم که از استان ایلام و شهرستان مهران همگام با بقیه در حال تولید محتوای دیجیتال بودند.
,
 
,
وی در ادامه افزود: چند نوجوان پایه هشتم مهرانی، علیرغم اینکه در مهران هیچ گونه امکانات قوی آموزشی تولید محتوای فضای مجازی وجود ندارد، در حال ساخت کارهای قوی و بزرگی هستند و این نشان داد که می‌شود در اوج کمبودها و نبود امکانات، فعالیت‌های بزرگ و مثمر ثمری رقم زد.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از محدودیت‌های فعلی کشور در حوزه‌های مختلف همچنین تصریح کرد: یکی از نگاه های مهمی که باید جوانان در کشور داشته باشند همین پیشرفت و حل مشکلات در شرایط کمبود و محدودیت است؛ انقلاب و دفاع مقدس ما هم در شرایطی رقم خورد که اوج کمبودها و محدودیت ها وجود داشت اما از دل همین کمبودها رویش هایی صورت گرفت که جهان انگشت به دهان ماند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه