اخبار داغ

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد

ایجاد ۱۰۲ تخت بستری جراحی در بیمارستان حکیم نیشابور

ایجاد ۱۰۲ تخت بستری جراحی در بیمارستان حکیم نیشابور
مشار موحد گفت: ۱۰۲ تخت بستری جراحی در بیمارستان حکیم ایجاد شده است که نسبت به بیمارستان ۲۲ بهمن افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، قاسم مشار موحد، سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور ظهر امروز در نشست خبری در محل دانشکده علوم پزشکی گفت: در نیمه دوم سال افت حوادث ترافیکی را در نیشابور داریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به احتمال اوج‌گیری شدید کرونا در پاییز، اتاق‌های تروما و عمل جراحی را به بیمارستان حکیم منتقل کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: یکی از ضروریت‌های ما این بود که باید تمام ظرفیت بیمارستان ۲۲ بهمن به کرونا تبدیل شود چون در اوج‌گیری قبلی، حتی راهروهای بیمارستان از بیماران کرونایی مملو بود.

,

وی افزود: ماندگاری ویروس بسیار بالا است و حتی در مواقعی ۱۴ روز این ویروس بر روی سطوح باقی می‌ماند و وجود اتاق عمل در کنار بیمارسان کرونایی و وجود پرسنل مشترک ممکن بود خطرات زیادی ایجاد شود.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از کرونا قطعا این بخش ها برمی‌گردند و تجربیات ما نشان می‌دهد که با اوج‌گیری کرونا بیماران قلبی و ریوی کاهش می‌یافتند ولی تعداد بیماران تصادفی تغییری نمی‌کرد.

,

وی افزود: در بیمارستان ۲۲ بهمن صرفا اتاق عمل‌ها تخلیه شده است و بخش‌های قلب و داخلی کماکان وجود دارد.

,

مشارموحد افزود: تا یک شنبه هفته آینده وضعیت بیماران شیمی درمانی نیز مشخص خواهد شد تا در روند خدمت‌رسانی به این عزیزان دیگر خللی وارد نشود.

,

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ۱۰۲ تخت بستری جراحی در بیمارستان حکیم ایجاد شده است که نسبت به بیمارستان ۲۲ بهمن افزایش یافته است.

,

وی تاکید کرد: بیمه‌ها تصفیه حساب را با بیمارستان‌ها با تاخیر ایجاد می‌کند و این مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کرد، با راه اندازی کلینیک ویژه مستقل نیشابور خدمت‌درمانی دولتی است و به دلیل استقلال مالی ماندگاری پزشکان به دلیل دریافت حقوق خود سر وقت بیشتر می‌شود و در هزینه‌های بیماران هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود.

,

مشارموحد بیان داشت: خدمات کلینیک ویژه مجتمع درمانگاهی است که تمام پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در آن به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

,

وی تصریح کرد: فیزیوتراپی، پوست، مو و زیبایی بخش‌هایی است که در آینده به این کلینیک اضافه خواهد شد و به دلیل وجود در منطقه ضعیف اقتصادی نیاز است برخی ارگان‌ها کمک کنند تا رفت و آمد مردم به این کلینیک تسریع شود.

,

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: ایجاد ارتباط تله مدیسین بین پزشکان روستا و پزشکان فوق تخصصی این کلینیک انجام خواهد شد و مردم روستا می‌توانند از طریق خانه‌های بهداشت برای این مرکز وقت بگیرند.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پزشکان بخش خصوصی نیز می‌توانند در این مرکز خدمات‌رسانی کنند و کمک‌های مردمی به سمت نیازمندان در این مرکز به راحتی امکان اجرا دارد.

,

مشارموحد عنوان داشت: در این کلینیک ویژه خیرین می‌توانند با ایجاد ارتباط با این مرکز به راحتی خدمات خیریه را به مردم نیازمند ارائه دهند.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه