اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب
منوچهر رضایی , فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,  اعلام داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی و وسائط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش و دارای آلودگی صوتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: پس از پاکسازی پارک ها و تفرجگاه‌ها تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی با اقتدار با افراد مخل نظم و امنیت و هنجارشکن جامعه که به نوعی با آلودگی صوتی ،سرعت غیرمجاز ، حرکات مارپیچ و نمایشی وسائط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود برخورد قانونی و جدی کرده و وسایط نقلیه این افراد تا اطلاع ثانوی توقیف و اعمال قانون می شوند.

 رضایی هدف از اجرای این طرح را افزایش میزان اعتماد مردم به پلیس دانست و ادامه داد: بازتاب این کار در جامعه سبب کاهش جرایم، افزایش رضایت از پلیس، افزایش مشارکت مردمی، افزایش اقتدار پلیس، افزایش احساس امنیت، قانون پذیری مردم و …است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه