اخبار داغ

معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

عاشقان امام حسین(ع ) به سخنان ولی امر مسلمین و ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند

عاشقان امام حسین(ع ) به سخنان ولی امر مسلمین و ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند
حجت الاسلام مهدی توسلی, معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: عاشقان امام حسین(ع ) باید به سخنان ولی امر مسلمین و ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند چرا که توجه به سخنان معظم له ثواب زیارت دارد و ولایت پذیری را می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: در موقعیتی قرار گرفته ایم که اگر بخواهیم بگوییم شیعه حضرت علی(ع ) و امام حسین(ع ) هستیم باید ولایت‌پذیری خود را نشان دهیم.

معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: درحال حاضر ولی امر مسلمین فرموده با توجه به اینکه جان مردم به دلیل یک بیماری خطرناک در معرض خطر است باید مبنای عمل تصمیمات  ستاد مقابله با کرونا باشد.

حجت الاسلام توسلی گفت: ستاد مقابله با کرونا تیم تخصصی پزشکی است و صلاح ندیده اند پیاده‌روی اربعین برگزار شود.

وی عنوان کرد: از نظر شرعی نیز بنا به فرموده ولی فقیه نباید پیاده روی برگزار شود بنابراین اگر ولایت پذیر و عاشق حضرت عباس هستیم، یکی از ویژگی‌های آن بزرگوار ولایت پذیری بوده است لذا باید سخن ولی امر مسلمین را اطاعت کنیم.

معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مردمان کرمانشاه و ایلام  میهمان نواز هستند اما در این شرایط نمی‌توانند از مهمانان پذیرایی کنند زیرا مهمانی که به قصد پیاده روی اربعین می‌آید سخن ولی امر مسلمین را نپذیرفته بنابراین نمی‌توانیم پذیرای ایشان باشیم.

حجت الاسلام توسلی بیان داشت: عاشقان امام حسین(ع ) باید به سخنان ولی امر مسلمین و ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند زیرا توجه به سخنان معظم له ثواب زیارت دارد و ولایت پذیری را می رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه