اخبار داغ

در گردهمایی مسئولین بسیج ادارات استان مرکزی مطرح شد؛

فرمانده سپاه اراک: فقط قطره ای از اقیانوس دفاع مقدس بیان شده است

فرمانده سپاه اراک: فقط قطره ای از اقیانوس دفاع مقدس بیان شده است
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گردهمایی مسئولین بسیج ادارات استان مرکزی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گردهمایی مسئولین بسیج ادارات کل استان مرکزی ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه اراک و روایتگری حاج علی‌اکبر ابراهیمی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس به میزبانی سرپرستی شعب بانک مسکن استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

فرمانده سپاه ناحیه اراک؛

, فرمانده سپاه ناحیه اراک؛,

مظلوم ترین شهیدان شهدای جاویدالاثر هستند/ فقط قطره ای از اقیانوس دفاع مقدس بیان شده است

, مظلوم ترین شهیدان شهدای جاویدالاثر هستند/ فقط قطره ای از اقیانوس دفاع مقدس بیان شده است, مظلوم ترین شهیدان شهدای جاویدالاثر هستند/ فقط قطره ای از اقیانوس دفاع مقدس بیان شده است,

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: امروز چهارمین روز هفته دفاع مقدس و بنام شهدا و ایثارگران است شهدایی که سال‌های سال است هنوز هم پدران و مادرانی برایشان چشم‌انتظارند، خانواده شهدای گمنام بسیار بر گردن ما دین دارند و مظلوم‌ترین شهدا همین شهدای جاویدالاثر هستند.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک همچنین اظهار کرد: دریا و اقیانوس دفاع مقدس آن‌قدر عمیق است که تاکنون و بعد از سال‌ها فقط قطره‌ای از آن بیان‌شده است.

,

وی بابیان اینکه یکی از خصلت‌های ارزشمند شهدا جوانمردی بود افزود: رزمندگان ما حتی در برخورد با دشمن هم جوانمردی را رعایت می‌کردند لذا باید سعی کنیم در تعاملات بین خودمان و مردم این موارد را بیشتر از پیش رعایت کنیم.

,

مهجوری ادامه داد: یکی از خصوصیات ویژه شهدا ارتباط با ائمه اطهار(ع) است که نمونه‌های آن را در سیره شهید برونسی و توسل این شهید به حضرت فاطمه زهرا (س) می‌بینیم و امروز وظیفه ماست که زمینه ظهور را فراهم کنیم.

,

جانباز سرافراز اراکی؛

, جانباز سرافراز اراکی؛,

پزشکان آلمانی ترکشی از پای من خارج کردند که نام آلمان رویش حک شده بود/باید همواره پشت سر ولایت ایستاد

, پزشکان آلمانی ترکشی از پای من خارج کردند که نام آلمان رویش حک شده بود/باید همواره پشت سر ولایت ایستاد, پزشکان آلمانی ترکشی از پای من خارج کردند که نام آلمان رویش حک شده بود/باید همواره پشت سر ولایت ایستاد,

در ادامه این نشست همچنین حاج علی‌اکبر ابراهیمی جانباز سرافراز ۷۰ درصد دفاع مقدس به بیان خاطراتی از خودپرداخت و افزود: تاکنون ۷۱ بار در ایران و خارج از کشور تحت عمل جراحی قرار گرفته ام، در بیمارستانی در آلمان پزشکان و پرستاران ما را متهم به جنگ طلبی و شروع جنگ می‌کردند اما روزی که ترکش بال یک خمپاره که روی آن ساخت آلمان حک‌شده بود از پای من خارج کردند دیگر حرفی برای گفتن نداشتند.

,

ابراهیمی ادامه داد: آلمانی‌ها به ما می‌گفتند مصدومین شیمیایی شما درمان نمی‌شود چون خوب می‌دانستند که این همان سلاحی است که خودشان ساخته‌اند و در اختیار صدام قرار داده‌اند.

,

این جانباز سرافراز با تأکید بر اینکه باید همواره پشت سر ولایت ایستاد خاطرنشان کرد: نباید از ولایت جلوتر رفت و یا عقب ماند، ما به‌دلخواه خودمان برای دفاع از وطن و ولایت به جبهه رفتیم؛ روزی که در بیمارستان خبر پذیرش قطعنامه را شنیدم بی‌اختیار گریه کردم اما ما گوش‌به‌فرمان امام بودیم و آن روز وقتی امام به پایان جنگ رضایت داد ما هم اطاعت کردیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه