اخبار داغ

معاون حوزه های علمیه استان هرمزگان:

دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت انقلابی است

دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت انقلابی است
آیت الله سید محمد جواد رکنی حسینی گفت: کشورهای حامی صدام می دانستند که آغاز گر جنگ ؛صدام است و ایران مورد هجمه ی او قرار گرفته بود اما مقاومت و رهبری حضرت امام (ره) با قاطعیت و نفوذ معنوی ایشان باعث شد که ملت مقاوم ما بدون امکانات اولیه ۸ سال ایستادگی کنند و سرانجام با افتخار به پیروزی برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد، و نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، توطئه  ها را به وسیله و نردبانی به سمت قله‌ی آرزوها و ارزشهای اسلامی و وسیله‌یی برای پیشرفت تبدیل کرد.

,

آیت الله سید محمد جواد رکنی حسینی معاون حوزه های علمیه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز، دفاع مقدس را یک دفاع جانانه و ایثارگرانه خواند و اظهار کرد: در دفاع مقدس؛ زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و یزرگ در صحنه فعالانه حضور داشتند.

,

معاون حوزه ای علمیه استان هرمزگان  با بیان اینکه در این هشت سال، جنگ ما تنها با صدام نبود تصریح کرد: طبق گفته کارشناسان، ما از ۳۰ کشور اسیر داشتیم این در حالی صورت گرفت که در طرف مقابل، کمک های لجستیکی، تسلیحاتی از شرق و غرب به  صدام سرازیر میشد و در مقابل، ما انچنان تحریم بودیم که نه تنها،  هواپیما، تانک، ناو جنگی بلکه حتی فروش سیم خاردار را از ما دریغ کردند.

,

وی افزود: کشورهای حامی صدام میدانستند که آغاز گر جنگ صدام است و ما مورد هجمه ی صدام قرار گرفتیم اما مقاومت و  رهبری حضرت امام (ره) با قاطعیت و نفوذ معنوی ایشان باعث شد که ملت ما با دست خالی ۸ سال جانانه ایستادگی کنند و سرانجام به پیروزی برسند.

,

معاون حوزه های علمیه استان هرمزگان با بیان اینکه ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی در کنار پیروزی نظامی، به پیروزی سیاسی دست پیدا کردند عنوان کرد: بعد از عملیات آزادسازی خرمشهر، نظر امام (ره) و بزرگان و رزمندگان بر این بود که باید کاری انجام شود که دنیا بداند ما آغاز گر جنگ نبودیم  و سرانجام بعد از پیروزی نظامی  و با اعلام دبیر کل سازمان ملل مبنی بر اینکه صدام آغاز گر جنگ بوده است نشان داد که ما نه تنها در جبهه نظامی به پیروزی دست پیدا کردیم بلکه در جبهه سیاسی هم به پیروزی بزرگی رسیدیم لذا نتیجه این اتفاق ها این است که پیروزی سیاسی با گفتگو به دست نمی آید و برای کسب آن باید پشتوانه قدرت  باشد.

,

جهش تولید نیازمند ایثار، ازخودگذشتگی و ایستادگی ملت ایران است

, جهش تولید نیازمند ایثار، ازخودگذشتگی و ایستادگی ملت ایران است, جهش تولید نیازمند ایثار، ازخودگذشتگی و ایستادگی ملت ایران است,

رکنی با تاکید بر اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم گفت: در حال حاضر اگر چه دشمنان فشار های زیادی را بر مردم تحمیل کردند اما امروز در سایه رهبر قاطع، مدیر، مدبر، شجاع که جا پای جای امام (ره) گذاشته و منویات امام را در جامعه پیاده کرده است به پیروزی های زیادی دست یافتیم از این پس با وجود مشکلات و فشارها، با خواست خدا و رهبری مقام معظم رهبری سرانجام در این جنگ اقتصادی  هم پیروز خواهیم شد.

,

این استاد حوزه علمیه ضرورت اداره جامعه و رفع مشکلات موجود را نیازمند مدیریت انقلابی با چاشنی ایثار و ازخودگشتگی  دوران دفاع مقدس خواند و خاطر نشان کرد: جهش تولید نیازمند ایثار، از خودگذشتگی و ایستادگی ملت ایران است لذا به جای اینکه نگاهمان به خارج از مرزها باشد باید به داخل کشور معطوف سازیم  و همانند پیرزن روستایی که تخم مرغ را برای رزمندگان می برد تا قوی شوند و بتوانند در مقابل دشمن مبارزه کنند این ایثار و از خودگذشتگی و حضور همه جانبه را الگو قرار دهیم لذا همه مسئولان و مردم باید از این الگو بهره گیرند.

,

مدیر حوزه علمیه آل البیت شهرستان بندرلنگه در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه برخی از سودجویان از فشارهای وارده از سوی دشمن بر مردم سو استفاده می کنند و  منجر به بروز احتکار، گران فروشی ها و فساد ها میشود لذا همه اینها باید از بین برود تا مردم ایران بتوانند در مقابل دشمن همانطور که در دوران دفاع مقدس ۸ سال ایستادگی کردند در حال حاضر هم در مقابل جنگ های اقتصادی و … ایستادگی کنند تا به لطف خدا پیروز میدان شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه