اخبار داغ

دادستان جیرفت خبر داد؛

یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر متلاشی شد/ قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی

یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر متلاشی شد/ قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی
حسین سلامی از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات جیرفت مشخص گردید یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مقام قضایی گفت:اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به آب بندی مواد مخدر در بسته های مخصوص و بطری های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می کردند.

,

سلامی اعلام کرد: پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی ودر دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و دو متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.

,

وی ادامه داد: در بازرسی از سالن کارخانه مذکور مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی جازساز مربوط به انواع خودروهای سبک و سنگین کشف گردیده است.

,

سلامی افزود: در این عملیات بالغ بر ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته های ۱۰ کیلوگرمی و بطری های نوشابه قرار گرفته بودند کشف و ضبط شده است.

,

دادستان جیرفت بیان کرد: در این رابطه دو خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سایپا دیزل ویک دستگاه پژو ۴۰۵ در محوطه این کارخانه که در حال آماده سازی برای بارگیری مواد مخدر بوده اند توقیف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه