اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

40 درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان است

40 درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان است
محمدرضا پورابراهیمی از وجود ۴۰ درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان خبر داد و گفت: بخشی از این ظرفیت در حال بهره‌برداری است.
[

به گزارش "راه آرمان" محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در دیدار عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به دلایل دعوت از رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای سفر به استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعتی و معدنی دارد و حضور در رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در استان به این جهت اهمیت زیادی دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیری نگاه و رویکرد تخصصی مسائل مربوط به صنعت و معدن در حوزه استان آن مورد توجه است افزود: مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان و موضوعات مربوط به حوزه صنعت و معدن در استان در این سفر با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد ظرفیت حوزه معدنی کشور در استان کرمان است ادامه داد: بخشی این ظرفیت‌ها در حوزه ذخایر و بخشی در حال بهره‌برداری است.

, راه آرمان,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه