اخبار داغ

توتونی: دیدار با السد جنبه حیثیتی داشت/ این پیروزی باید زودتر به دست می‌آمد

توتونی: دیدار با السد جنبه حیثیتی داشت/ این پیروزی باید زودتر به دست می‌آمد
سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری گفت: بازی با السد را بردیم ولی این پیروزی باید زودتر برای ما به دست می‌آمد. مقابل النصر دو بازی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم حداقل شایسته باخت نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی توتونی پس از پیروزی مقابل السد قطر اظهار داشت: بازی خوبی را امشب در مقابل السد داشتیم. هرچند که وضعیت جدول به گونه‌ای بود که برای ما و آن‌ها از نظر امتیاز حائز اهمیت نبود ولی از نظر حیثیتی و وجهه ملی، خیلی برایمان اهمیت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در مورد این موضوع با بچه‌ها صحبت کردیم و با جدیت تمام وارد زمین شدیم. خوشبختانه بچه‌ها هم با کیفییت نسبتا خوبی کارشان را انجام دادند.

,

سرمربی سپاهان در مورد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید عنوان کرد: این مسابقات نسبتا خوب برگزار شد. برگزاری در این وضعیت کرونایی غیر از این نمی‌شد؛ منتها مشکلی که وجود داشت، این بود که زمان و فاصله بین دیدارها کم بود و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد می‌شد.

,

وی در خصوص عدم صعود سپاهان اظهار داشت: متاسف شدیم که از گروهمان نتوانستیم بالا بیاییم. بازی با السد را بردیم ولی این پیروزی باید زودتر برای ما به دست می‌آمد. مقابل النصر دو بازی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم حداقل شایسته باخت نبودیم. اگر آن دیدارها را با تساوی هم به پایان می‌رساندیم که شایسته آن هم بودیم، الان جزو یکی از دو تیم صعود کننده بودیم.

,

توتونی تصریح کرد: این اتفاق نیفتاد. امیدواریم در دوره‌های بعد لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان با قدرت و آمادگی بیشتری حضور پیدا کند تا بتواند برای کشورمان افتخار به دست بیاورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه