اخبار داغ

آنچه در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد گذشت؛

دشمنان در این شرایط درصدد تحریف دفاع مقدس هستند/ شاه ایران بارها مقابل سران استکبار تحقیر شد

دشمنان در این شرایط درصدد تحریف دفاع مقدس هستند/ شاه ایران بارها مقابل سران استکبار تحقیر شد
خطبه های نماز عبادی سیاسی در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، نماز عبادی سیاسی این هفته نیز همچون هفته های گذشته در مصلی های امام خمینی(ره) شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
امام جمعه مرکز استان در خطبه های اول نماز جمعه شهر یاسوج، با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی، گفت: امام حسن عسکری (ع) فرموده است: همه شما انسان ها و شیعیان، مسلمانان را توصیه به تقوای الهی و انجام دستورات پروردگار عالم و اجتناب از معصیت، و جلب رضایت خداوند متعال دعوت می کنم.
,
 
,
آیت الله نصیر حسینی، گفت: راست گفتاری از تاکیدات امام حسن عسکری (ع) است که باید هم خود و هم اعضای خانواده خود را به سوی دروغ سوق ندهیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه  به انسان ها بد حتی نباید خیانت کرد، گفت: اگر حتی یک انسان بد  سند، مالی در اختیار شما قرار داد امانت را به صاحب آن بازگردانید و نسبت به همسایه احترام داشته و آنها را تکریم کنید.
,
 
,
آیت الله حسینی با توضیح اینکه یک انسان با درایت و عاقل می تواند پیام های اسلامی را درک کند، و مسلمان شود، گفت: در میان انسان های که فرقه های دیگر مسلمانان هستند در نماز های آنها شرکت، در تشیع جنازه های آنها حضور پیدا کرده، و آنها را محترم بشمارید و اهل مدارا و حسن اخلاق داشته باشید.
,
 
,
وی بیان کرد: یک انسان مسلمان باید اخلاق و رفتار او زینت بخش جامعه اسلامی باشد تا اینکه دیگر فرقه های مسلمانان مانند اهل سنت که با دیدن رفتار و گفتار شما چه بسا با دیدن ویژگی های خوب در وجود شما  به سوی شما متمایل شوند.
,
 
,
آیت الله نصیر حسینی با بیان اینکه همه سعادت ما در رعایت تقوای الهی است گفت: یکی از مناسبت ها  سخنرانی رهبر انقلاب در هفته دفاع مقدس بود، تقویت ادبیات دفاع مقدس برای مقابله با تحریف گران که برخی درصدد تحریف جریان و دستاوردهای جنگ هستند، همچنین پیروزی و فرهنگ دفاع مقدس را زیر سوال ببرند، زیرا دفاع مقدس توطئه دشمنان را خنثی کرد و تا سالیان زیاد آثار دفاع مقدس باقی خواهد ماند.
,
 
,
امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان با مرور دفاع مقدس متوجه ظرفیت و عظمت مردم ایران می شوند.
,
 
,
وی بیان کرد: دشمنان بعثی به قدری سبک عقل بودند که با ورود به خرمشهر به دنبال راه برای ورود به تهران بودند اما جوانان به خاک آنها ورود پیدا کردند، برخی بیان می کنند آیا در جنگ پیروزی شدیم زیرا دشمن درصدد است دستاوردهای این جنگ را نادیده بگیرد زیرا تمام اهداف آنها با هدایت و تحریک صدام بعثی به شکست انجامید امروز  آزادی خواهان در برابر این قدرت ها قد علم کردند و دشمنان در این شرایط درصدد تحریف دفاع مقدس هستند.
,
 
,
وی بیان کرد: عالی ترین مظاهر اخلاقی و شخصیت های اخلاقی  در جبهه ها شکل گرفت، رهبر معظم انقلاب فرموده است حتی برخی شهداء از آینده و شهادت خود خبر می دادند بنابراین ابعاد مختلف دفاع مقدس باید تبیین شده تا نسل های آینده با ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند 
,
 
,
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه شهادت امام حسین مجتبی را داریم، گفت: شنبه ۵ مهرماه مصادف با شکست حصر آبادان است، چهارشنبه روز  همبستگی با کودکان فلسطینی بوده که مورد ظلم قرار گرفته و ظلم مضاعف امضای قرارد کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی است که خداوند آنها را نخواهد بخشید زیرا از موضع ذلت در برابر این رژیم جعلی سر تعظیم فرود آورده و به مردم فلسطین و بیت المقدس ظلم می کنند.
,
 
,
******************
,
خطبه های نماز عبادی سیاسی در شهر لیکک
,
 
,
نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام صالح ویسی اقامه شد.
 
امام جمعه موقت شهر لیکک با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام،به تبیین شرایط خفقان دوران امامت ایشان پرداخت.
 
وی گفت:تحریف،جلوگیری از کتابت احادیث و تحت فشار قرار دادن امام حسن مجتبی علیه السلام از سیاست های معاویه بود.
 
امام جمعه موقت شهر لیکک با بیان اینکه صلح امام حسن مجتبی تحمیلی بود،گفت: لشکریان امام حسن مجتبی علیه السلام ایشان را ترک کردند،و در چنین شرایطی جنگ مستقیم به معنای نابودی کل شیعیان بود، معاویه مثل یزید نبود، ظواهر را رعایت می کرد و مردم را فریب دهد،این به معنی مذاکره نیست که عده ای امروز در کشور از آن سوء استفاده می کنند.
 
وی افزود:مفاد معاهده صلح امام حسن مجتبی علیه السلام همه به نفع شیعیان بود اما معاویه همه آنها را نقض کرد اما جامعه به تبعیت از امام حسن مجتبی برنخواست.
 
امام جمعه موقت شهر لیکک تصریح کرد:برای تبعیت از ولایت و امامت بصیرت جامعه لازم است.
 
حجت الاسلام ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گفت: این هفته را به تمامی کسانی که در این جنگ نقش آفرینی کردندتبریک می گویم ؛تعظیم و تکریم شهدا بر آحاد جامعه واجب است،زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
 
وی با اشاره به فرمایشات اخیر  مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: رهبر انقلاب در این سخنرانی نقش بسیار حساس و شگفت انگیز امام راحل(ره) را تبیین کردند.
 
خطیب نماز جمعه بهمئی ادامه داد:امام بعد از کارشکنی و فرار بنی صدر نظام استکبار را بسیار تحقیر می کردند.  
 
حجت الاسلام ویسی تصریح کرد:بختیار ۳ونیم میلیارد دلار به حکومت آمریکا داد که سلاح تهیه کند. 
 
وی گفت:بعضی در دوران بازرگان سربازی را نصف کردند و با این کار ارتش ما ضعیف شد،در کودتای نوژه هم سران ارتش را تضعیف کردند اما امام راحل با وجود کهولت سن چنان رهبری و مدیریتی کردند که استکبار را به زانو در آورد. 
 
خطیب نماز جمعه بهمئی خاطر نشان کرد: شاه ایران بارها مقابل سران استکبار تحقیر شد اما امام راحل و مقام معظم رهبری سران استکبار را شایسته پاسخگویی نمی بینند.
 
حجت الاسلام ویسی تصریح کرد:بعد از گذشت ۴۰ سال چه شد که افرادی که دکترای اقتصاد خواندند،هنوز نتوانستند مسائل معیشتی مردم را حل کنند؟
 
وی افزود:دین اسلام مدل مدیریت زمان جنگ را می خواهد که شبانه فرماندهان پوتین سربازان را واکس می زدند و سرویس بهداشتی ها پاک می کردند نه مدل غربی ها را.
حجت الاسلام ویسی خطاب به مسئولان، گفت:آقایان مجلسی و دولتی مقام معظم رهبری از آبروی خود برایتان هزینه کرد،ایشان را شرمنده نکنید.
 
*********
 
خطبه های نماز جمعه شهر لنده را در زیر بخوانید.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: امروز شهادت جانسوز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) است که یکی از بزرگترین مصیبت ها در تشیع جنازه این امام است که بردباری و حلم این امام و تنها ماندن امام حسن(ع) در برابر دشمنان بوده است که این امام با صبر و تدبیر توانست زمینه قیام کربلا را فراهم کند.

امام جمعه لنده تصریح کرد:اگر صلح امام حسن و قیام امام حسین(ع) نبود خطرهای بزرگی اسلام را تهدید می کرد.

وی تاکیدکرد: هفته دفاع مقدس نمونه عالی مقاومت و برگرفته از قیام عاشورا است که حماسه کم نظیر رزمندگان ما باعث شد تا دفاع مقدس ما به یکی از کم نظیر ترین حماسه های جهان تبدیل شود.

محمودی اصل گفت: چیستی دفاع مقدس و چرایی آن از زبان مقام معظم رهبری و راه های حفظ و نشر انسان های با بصیرت باعث شده است تا عظمت دفاع مقدس به جهان صادر شود و استکبار جهانی به میدان آمد تا نظام نوپای ما را زمین بزند که حماسه خونین و فداکاری رزمندگان ما باعث شد تا تمام توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی گفت: تبعیت رزمندگان ما از رهبری و ولایت فقیه خویش باعث شد تا پیروز شوند و حماسه ای ماندگار را برای نسل آینده ما به میراث بگذارند.

امام جمعه لنده گفت: امروز ما هستیم و این مسیر سخت و لزوم پیمودن این راه با عمل به وصایای شهدا برای رسیدن به یک قدرت ادامه خواهیم داد.

وی گفت: بیماری منحوس کرونا وضعیت سختی را برای مردم حادث کرد که در هفت ماه گذشته اولین باری است که 24استان کشور در وضعیت قرمزی هستند که انتظار داریم مردم بیشتر رعایت کنند و باید با این بیماری به صورت مسالمت آمیز رفتار کنیم و کوتاهی ما نباید باعث شود که جان شهروندان و تیم پزشکی به مخاطره بیافتد.

محمودی اصل تاکید کرد: مکانیزم بی خاصیت ماشه نیازمند هوشیاری مضاعف بیشتر مسولان است که برخی از تحریم های معلق را می خواهند به حالت اول برگردانند که اروپایی ها نقشه ای دارند که بدون اجازه با آمریکا کاری نمی کنند و به دنبال یک توافق پنهانی هستند تا ایران را دوباره تحریم کنند.

وی گفت: پنج گام روی کاغذ آمده بود که متاسفانه دولت به درستی به آنان عمل نکرد که اگر عمل می کرد امروز دشمن در برخی حوزه ها این گونه دوباره بر روی مکانیزم ماشه پافشاری نمی کردند.

امام جمعه لنده گفت: با خروج غیر قانونی آمریکا از برجام باید ایران به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کنند.


وی گفت: باید از طبیعت دوستان و همه کسانی که در آتش سوزی کوه سفید تلاش داشتند قدردانی می کنم و نیاز است از این میراث ماندگار حفظ شود و حضور بالگرد و نیروهای پای کار و فرماندار و فرماندهی و مجموعه همراه و منابع طبیعی قدردانی می کنیم ولی از دادستان شهرستان می خواهیم با عامل و یا عاملان این حادثه برخورد قاطعی داشته باشند.

************

خطبه های نماز جمعه شهردهدشت را در زیر می خوانید.

نظام اسلامی قوی تر از همیشه در منطقه حضور دارد/ به ترامپ قمار باز می گوییم این ملت ملت امام حسین است
 
نماز جمعه این هفته شهر دهدشت به امامت حجت الاسلام وحدانی فر در مصلی نماز جمعه دهدشت با حضور نمازگزاران برگزار شد.
 
حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در هفته شریف دفاع مقدس هستیم و به همه رزمندگان, جانبازان و شهدا و همه کسانی که جان در گرو این نظام و انقلاب دادند تا درخت انقلاب تنومند شود تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
وحدانی فر با اشاره به رشادت ها و جانبازی های رزمندگان گفت: شهدا سر دادند تا ایران زنده بماند. آن ها جان دادن تا ایران سرافراز باشد.
 
وی گفت: جوانان باید اهداف دشمن را برای جنگ افروزی های گذشته و حال بدانند و درهمین راستا مقام معظم رهبری بیاناتی در روزهای گذشته به صورت ویدویی با همه داشتند.
 
خطیب جمعه دهدشت گفت: اولین هدف صدام در هم کوبیدن نظام بود و هدف این بود که نظامی با نام و اهداف اسلام تشکیل نشود.
 
وی اضافه کرد: صدام و حزب بعث وسیله ای بودند برای اینکه مقابل جمهوری اسلامی بایستند و تمام دنیا از وی حمایت می کرد و هدف استکبار جهانی انتقام از نظام اسلامی بود.
 
وحدانی فر اظهار کرد: تصور دشمن این بود که با تجهیزات کمی که ایران دارد با تحمیل جنگ این کشورعزیز را ساقط کند تا همچنان رعیتی برای استکبار باشد.
 
وی اضافه کرد: امام راحل با سیاست و کیاست خود متوجه اهداف دشمن شد که تنها راه مقابله با استکبار جهانی را بسیج شدن مردم دانست و از همه خواست در صحنه حضور پیدا کنند.
 
امام جمعه دهدشت عنوان کرد: امام عمق مسئله را درک کردند و دشمن را شناخته و حواس ها را به سمت استکبار جهانی بردند و این تشخیص حیاتی و اساسی را ایجاد و همه ملت را بسیج و در مقابل استکبار ایستادند.
 
وی افزود: این ایستادگی برکاتی برای ما داشت که اولین آن پیروزی نظام اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.
 
وحدانی گفت: ما وقتی جنگ می کردیم سیم خاردار و گونی برای سنگر سازی هم نداشتیم اما وقتی پای دفاع برای آزادگی و حریت در میان بود تمام این مشکلات را پشت سر گذاشتیم.
 
خطیب جمعه دهدشت خطاب به دشمنان ایران گفت: هم استکبار جهانی بداند و هم گاوهای شیرده آن در منطقه و هم اسراییل بداند که نظام اسلامی قوی تر از همیشه در منطقه حضور دارد.
 
وی خطاب به ترامپ گفت: به ترامپ قمار باز می گوییم که به فرموده سردار شهید سپاه اسلام این ملت ملت امام حسین است و هنوز در مرحله شبه ابی طالب قرار نگرفته و در اوج قدرت و عزت قدم بر می داریم.
 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم است که اگر غلطی از آمریکا صورت گیرد تمام پایگاه های او را در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.
 
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به سنگ اندازی های حکام وهابی عربستان نوکر آمریکا در منطقه گفت: شما در حد یک کشور کوچک هستید و لیاقت شما این است که ترامپ به شما بگوید گاو شیرده.
 
وی خطاب به دشمنان ایران گفت: با چه ملتی می خواهید مبارزه کنید؟ با کشوری که رشادت ها , شجاعتها و شهاومت ها و شهادت های آن ها این ملت و کشور را بیمه کرده است؟!
 
 
انتهای پیام/
,
نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام صالح ویسی اقامه شد.
,
 
,
امام جمعه موقت شهر لیکک با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام،به تبیین شرایط خفقان دوران امامت ایشان پرداخت.
,
 
,
وی گفت:تحریف،جلوگیری از کتابت احادیث و تحت فشار قرار دادن امام حسن مجتبی علیه السلام از سیاست های معاویه بود.
,
 
,
امام جمعه موقت شهر لیکک با بیان اینکه صلح امام حسن مجتبی تحمیلی بود،گفت: لشکریان امام حسن مجتبی علیه السلام ایشان را ترک کردند،و در چنین شرایطی جنگ مستقیم به معنای نابودی کل شیعیان بود، معاویه مثل یزید نبود، ظواهر را رعایت می کرد و مردم را فریب دهد،این به معنی مذاکره نیست که عده ای امروز در کشور از آن سوء استفاده می کنند.
,
 
,
وی افزود:مفاد معاهده صلح امام حسن مجتبی علیه السلام همه به نفع شیعیان بود اما معاویه همه آنها را نقض کرد اما جامعه به تبعیت از امام حسن مجتبی برنخواست.
,
 
,
امام جمعه موقت شهر لیکک تصریح کرد:برای تبعیت از ولایت و امامت بصیرت جامعه لازم است.
,
 
,
حجت الاسلام ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گفت: این هفته را به تمامی کسانی که در این جنگ نقش آفرینی کردندتبریک می گویم ؛تعظیم و تکریم شهدا بر آحاد جامعه واجب است،زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
,
 
,
وی با اشاره به فرمایشات اخیر  مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: رهبر انقلاب در این سخنرانی نقش بسیار حساس و شگفت انگیز امام راحل(ره) را تبیین کردند.
,
 
,
خطیب نماز جمعه بهمئی ادامه داد:امام بعد از کارشکنی و فرار بنی صدر نظام استکبار را بسیار تحقیر می کردند.  
,
 
,
حجت الاسلام ویسی تصریح کرد:بختیار ۳ونیم میلیارد دلار به حکومت آمریکا داد که سلاح تهیه کند. 
,
 
,
وی گفت:بعضی در دوران بازرگان سربازی را نصف کردند و با این کار ارتش ما ضعیف شد،در کودتای نوژه هم سران ارتش را تضعیف کردند اما امام راحل با وجود کهولت سن چنان رهبری و مدیریتی کردند که استکبار را به زانو در آورد. 
,
 
,
خطیب نماز جمعه بهمئی خاطر نشان کرد: شاه ایران بارها مقابل سران استکبار تحقیر شد اما امام راحل و مقام معظم رهبری سران استکبار را شایسته پاسخگویی نمی بینند.
,
 
,
حجت الاسلام ویسی تصریح کرد:بعد از گذشت ۴۰ سال چه شد که افرادی که دکترای اقتصاد خواندند،هنوز نتوانستند مسائل معیشتی مردم را حل کنند؟
,
 
,
وی افزود:دین اسلام مدل مدیریت زمان جنگ را می خواهد که شبانه فرماندهان پوتین سربازان را واکس می زدند و سرویس بهداشتی ها پاک می کردند نه مدل غربی ها را.
,
حجت الاسلام ویسی خطاب به مسئولان، گفت:آقایان مجلسی و دولتی مقام معظم رهبری از آبروی خود برایتان هزینه کرد،ایشان را شرمنده نکنید.
,
 
,
*********
,
 
,
خطبه های نماز جمعه شهر لنده را در زیر بخوانید.
,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: امروز شهادت جانسوز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) است که یکی از بزرگترین مصیبت ها در تشیع جنازه این امام است که بردباری و حلم این امام و تنها ماندن امام حسن(ع) در برابر دشمنان بوده است که این امام با صبر و تدبیر توانست زمینه قیام کربلا را فراهم کند.

امام جمعه لنده تصریح کرد:اگر صلح امام حسن و قیام امام حسین(ع) نبود خطرهای بزرگی اسلام را تهدید می کرد.

وی تاکیدکرد: هفته دفاع مقدس نمونه عالی مقاومت و برگرفته از قیام عاشورا است که حماسه کم نظیر رزمندگان ما باعث شد تا دفاع مقدس ما به یکی از کم نظیر ترین حماسه های جهان تبدیل شود.

محمودی اصل گفت: چیستی دفاع مقدس و چرایی آن از زبان مقام معظم رهبری و راه های حفظ و نشر انسان های با بصیرت باعث شده است تا عظمت دفاع مقدس به جهان صادر شود و استکبار جهانی به میدان آمد تا نظام نوپای ما را زمین بزند که حماسه خونین و فداکاری رزمندگان ما باعث شد تا تمام توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی گفت: تبعیت رزمندگان ما از رهبری و ولایت فقیه خویش باعث شد تا پیروز شوند و حماسه ای ماندگار را برای نسل آینده ما به میراث بگذارند.

امام جمعه لنده گفت: امروز ما هستیم و این مسیر سخت و لزوم پیمودن این راه با عمل به وصایای شهدا برای رسیدن به یک قدرت ادامه خواهیم داد.

وی گفت: بیماری منحوس کرونا وضعیت سختی را برای مردم حادث کرد که در هفت ماه گذشته اولین باری است که 24استان کشور در وضعیت قرمزی هستند که انتظار داریم مردم بیشتر رعایت کنند و باید با این بیماری به صورت مسالمت آمیز رفتار کنیم و کوتاهی ما نباید باعث شود که جان شهروندان و تیم پزشکی به مخاطره بیافتد.

محمودی اصل تاکید کرد: مکانیزم بی خاصیت ماشه نیازمند هوشیاری مضاعف بیشتر مسولان است که برخی از تحریم های معلق را می خواهند به حالت اول برگردانند که اروپایی ها نقشه ای دارند که بدون اجازه با آمریکا کاری نمی کنند و به دنبال یک توافق پنهانی هستند تا ایران را دوباره تحریم کنند.

وی گفت: پنج گام روی کاغذ آمده بود که متاسفانه دولت به درستی به آنان عمل نکرد که اگر عمل می کرد امروز دشمن در برخی حوزه ها این گونه دوباره بر روی مکانیزم ماشه پافشاری نمی کردند.

امام جمعه لنده گفت: با خروج غیر قانونی آمریکا از برجام باید ایران به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کنند.


وی گفت: باید از طبیعت دوستان و همه کسانی که در آتش سوزی کوه سفید تلاش داشتند قدردانی می کنم و نیاز است از این میراث ماندگار حفظ شود و حضور بالگرد و نیروهای پای کار و فرماندار و فرماندهی و مجموعه همراه و منابع طبیعی قدردانی می کنیم ولی از دادستان شهرستان می خواهیم با عامل و یا عاملان این حادثه برخورد قاطعی داشته باشند.

************

خطبه های نماز جمعه شهردهدشت را در زیر می خوانید.

نظام اسلامی قوی تر از همیشه در منطقه حضور دارد/ به ترامپ قمار باز می گوییم این ملت ملت امام حسین است
 
نماز جمعه این هفته شهر دهدشت به امامت حجت الاسلام وحدانی فر در مصلی نماز جمعه دهدشت با حضور نمازگزاران برگزار شد.
 
حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در هفته شریف دفاع مقدس هستیم و به همه رزمندگان, جانبازان و شهدا و همه کسانی که جان در گرو این نظام و انقلاب دادند تا درخت انقلاب تنومند شود تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
وحدانی فر با اشاره به رشادت ها و جانبازی های رزمندگان گفت: شهدا سر دادند تا ایران زنده بماند. آن ها جان دادن تا ایران سرافراز باشد.
 
وی گفت: جوانان باید اهداف دشمن را برای جنگ افروزی های گذشته و حال بدانند و درهمین راستا مقام معظم رهبری بیاناتی در روزهای گذشته به صورت ویدویی با همه داشتند.
 
خطیب جمعه دهدشت گفت: اولین هدف صدام در هم کوبیدن نظام بود و هدف این بود که نظامی با نام و اهداف اسلام تشکیل نشود.
 
وی اضافه کرد: صدام و حزب بعث وسیله ای بودند برای اینکه مقابل جمهوری اسلامی بایستند و تمام دنیا از وی حمایت می کرد و هدف استکبار جهانی انتقام از نظام اسلامی بود.
 
وحدانی فر اظهار کرد: تصور دشمن این بود که با تجهیزات کمی که ایران دارد با تحمیل جنگ این کشورعزیز را ساقط کند تا همچنان رعیتی برای استکبار باشد.
 
وی اضافه کرد: امام راحل با سیاست و کیاست خود متوجه اهداف دشمن شد که تنها راه مقابله با استکبار جهانی را بسیج شدن مردم دانست و از همه خواست در صحنه حضور پیدا کنند.
 
امام جمعه دهدشت عنوان کرد: امام عمق مسئله را درک کردند و دشمن را شناخته و حواس ها را به سمت استکبار جهانی بردند و این تشخیص حیاتی و اساسی را ایجاد و همه ملت را بسیج و در مقابل استکبار ایستادند.
 
وی افزود: این ایستادگی برکاتی برای ما داشت که اولین آن پیروزی نظام اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.
 
وحدانی گفت: ما وقتی جنگ می کردیم سیم خاردار و گونی برای سنگر سازی هم نداشتیم اما وقتی پای دفاع برای آزادگی و حریت در میان بود تمام این مشکلات را پشت سر گذاشتیم.
 
خطیب جمعه دهدشت خطاب به دشمنان ایران گفت: هم استکبار جهانی بداند و هم گاوهای شیرده آن در منطقه و هم اسراییل بداند که نظام اسلامی قوی تر از همیشه در منطقه حضور دارد.
 
وی خطاب به ترامپ گفت: به ترامپ قمار باز می گوییم که به فرموده سردار شهید سپاه اسلام این ملت ملت امام حسین است و هنوز در مرحله شبه ابی طالب قرار نگرفته و در اوج قدرت و عزت قدم بر می داریم.
 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم است که اگر غلطی از آمریکا صورت گیرد تمام پایگاه های او را در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.
 
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به سنگ اندازی های حکام وهابی عربستان نوکر آمریکا در منطقه گفت: شما در حد یک کشور کوچک هستید و لیاقت شما این است که ترامپ به شما بگوید گاو شیرده.
 
وی خطاب به دشمنان ایران گفت: با چه ملتی می خواهید مبارزه کنید؟ با کشوری که رشادت ها , شجاعتها و شهاومت ها و شهادت های آن ها این ملت و کشور را بیمه کرده است؟!
,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: امروز شهادت جانسوز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) است که یکی از بزرگترین مصیبت ها در تشیع جنازه این امام است که بردباری و حلم این امام و تنها ماندن امام حسن(ع) در برابر دشمنان بوده است که این امام با صبر و تدبیر توانست زمینه قیام کربلا را فراهم کند.

امام جمعه لنده تصریح کرد:اگر صلح امام حسن و قیام امام حسین(ع) نبود خطرهای بزرگی اسلام را تهدید می کرد.

وی تاکیدکرد: هفته دفاع مقدس نمونه عالی مقاومت و برگرفته از قیام عاشورا است که حماسه کم نظیر رزمندگان ما باعث شد تا دفاع مقدس ما به یکی از کم نظیر ترین حماسه های جهان تبدیل شود.

محمودی اصل گفت: چیستی دفاع مقدس و چرایی آن از زبان مقام معظم رهبری و راه های حفظ و نشر انسان های با بصیرت باعث شده است تا عظمت دفاع مقدس به جهان صادر شود و استکبار جهانی به میدان آمد تا نظام نوپای ما را زمین بزند که حماسه خونین و فداکاری رزمندگان ما باعث شد تا تمام توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی گفت: تبعیت رزمندگان ما از رهبری و ولایت فقیه خویش باعث شد تا پیروز شوند و حماسه ای ماندگار را برای نسل آینده ما به میراث بگذارند.

امام جمعه لنده گفت: امروز ما هستیم و این مسیر سخت و لزوم پیمودن این راه با عمل به وصایای شهدا برای رسیدن به یک قدرت ادامه خواهیم داد.

وی گفت: بیماری منحوس کرونا وضعیت سختی را برای مردم حادث کرد که در هفت ماه گذشته اولین باری است که 24استان کشور در وضعیت قرمزی هستند که انتظار داریم مردم بیشتر رعایت کنند و باید با این بیماری به صورت مسالمت آمیز رفتار کنیم و کوتاهی ما نباید باعث شود که جان شهروندان و تیم پزشکی به مخاطره بیافتد.

محمودی اصل تاکید کرد: مکانیزم بی خاصیت ماشه نیازمند هوشیاری مضاعف بیشتر مسولان است که برخی از تحریم های معلق را می خواهند به حالت اول برگردانند که اروپایی ها نقشه ای دارند که بدون اجازه با آمریکا کاری نمی کنند و به دنبال یک توافق پنهانی هستند تا ایران را دوباره تحریم کنند.

وی گفت: پنج گام روی کاغذ آمده بود که متاسفانه دولت به درستی به آنان عمل نکرد که اگر عمل می کرد امروز دشمن در برخی حوزه ها این گونه دوباره بر روی مکانیزم ماشه پافشاری نمی کردند.

امام جمعه لنده گفت: با خروج غیر قانونی آمریکا از برجام باید ایران به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کنند.


وی گفت: باید از طبیعت دوستان و همه کسانی که در آتش سوزی کوه سفید تلاش داشتند قدردانی می کنم و نیاز است از این میراث ماندگار حفظ شود و حضور بالگرد و نیروهای پای کار و فرماندار و فرماندهی و مجموعه همراه و منابع طبیعی قدردانی می کنیم ولی از دادستان شهرستان می خواهیم با عامل و یا عاملان این حادثه برخورد قاطعی داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

************

,

خطبه های نماز جمعه شهردهدشت را در زیر می خوانید.

,
نظام اسلامی قوی تر از همیشه در منطقه حضور دارد/ به ترامپ قمار باز می گوییم این ملت ملت امام حسین است
,
 
,
نماز جمعه این هفته شهر دهدشت به امامت حجت الاسلام وحدانی فر در مصلی نماز جمعه دهدشت با حضور نمازگزاران برگزار شد.
,
 
,
حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در هفته شریف دفاع مقدس هستیم و به همه رزمندگان, جانبازان و شهدا و همه کسانی که جان در گرو این نظام و انقلاب دادند تا درخت انقلاب تنومند شود تبریک و تهنیت عرض می کنم.
,
 
,
وحدانی فر با اشاره به رشادت ها و جانبازی های رزمندگان گفت: شهدا سر دادند تا ایران زنده بماند. آن ها جان دادن تا ایران سرافراز باشد.
,
 
,
وی گفت: جوانان باید اهداف دشمن را برای جنگ افروزی های گذشته و حال بدانند و درهمین راستا مقام معظم رهبری بیاناتی در روزهای گذشته به صورت ویدویی با همه داشتند.
,
 
,
خطیب جمعه دهدشت گفت: اولین هدف صدام در هم کوبیدن نظام بود و هدف این بود که نظامی با نام و اهداف اسلام تشکیل نشود.
,
 
,
وی اضافه کرد: صدام و حزب بعث وسیله ای بودند برای اینکه مقابل جمهوری اسلامی بایستند و تمام دنیا از وی حمایت می کرد و هدف استکبار جهانی انتقام از نظام اسلامی بود.
,
 
,
وحدانی فر اظهار کرد: تصور دشمن این بود که با تجهیزات کمی که ایران دارد با تحمیل جنگ این کشورعزیز را ساقط کند تا همچنان رعیتی برای استکبار باشد.
,
 
,
وی اضافه کرد: امام راحل با سیاست و کیاست خود متوجه اهداف دشمن شد که تنها راه مقابله با استکبار جهانی را بسیج شدن مردم دانست و از همه خواست در صحنه حضور پیدا کنند.
,
 
,
امام جمعه دهدشت عنوان کرد: امام عمق مسئله را درک کردند و دشمن را شناخته و حواس ها را به سمت استکبار جهانی بردند و این تشخیص حیاتی و اساسی را ایجاد و همه ملت را بسیج و در مقابل استکبار ایستادند.
,
 
,
وی افزود: این ایستادگی برکاتی برای ما داشت که اولین آن پیروزی نظام اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.
,
 
,
وحدانی گفت: ما وقتی جنگ می کردیم سیم خاردار و گونی برای سنگر سازی هم نداشتیم اما وقتی پای دفاع برای آزادگی و حریت در میان بود تمام این مشکلات را پشت سر گذاشتیم.
,
 
,
خطیب جمعه دهدشت خطاب به دشمنان ایران گفت: هم استکبار جهانی بداند و هم گاوهای شیرده آن در منطقه و هم اسراییل بداند که نظام اسلامی قوی تر از همیشه در منطقه حضور دارد.
,
 
,
وی خطاب به ترامپ گفت: به ترامپ قمار باز می گوییم که به فرموده سردار شهید سپاه اسلام این ملت ملت امام حسین است و هنوز در مرحله شبه ابی طالب قرار نگرفته و در اوج قدرت و عزت قدم بر می داریم.
,
 
,
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم است که اگر غلطی از آمریکا صورت گیرد تمام پایگاه های او را در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.
,
 
,
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به سنگ اندازی های حکام وهابی عربستان نوکر آمریکا در منطقه گفت: شما در حد یک کشور کوچک هستید و لیاقت شما این است که ترامپ به شما بگوید گاو شیرده.
,
 
,
وی خطاب به دشمنان ایران گفت: با چه ملتی می خواهید مبارزه کنید؟ با کشوری که رشادت ها , شجاعتها و شهاومت ها و شهادت های آن ها این ملت و کشور را بیمه کرده است؟!
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه