اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

کشوری که بند نافش به غرب گره خورده محکوم به شکست است/ دفاع مقدس نماد بارز تحقق ناممکن ها بود

کشوری که بند نافش به غرب گره خورده محکوم به شکست است/ دفاع مقدس نماد بارز تحقق ناممکن ها بود
حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان گفت: کشوری که بند نافش را گره بزند به غرب و استکبار محکوم به شکست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه این هفته استان کرمان در برخی شهرستانهای استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

امام جمعه فاریاب: باید درایت امام راحل در مدیریت جنگ را به نسل جدید منتقل کرد

نمازجمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت الاسلام رفیعی امام جمعه اقامه شد؛ خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا باتوجه به اینکه به روایتی امروز سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است این ایام را تسلیت گفت و افزود: امام حسن علیه السلام مظلوم بود لذا هم در زمان خودش و هم بعد از شهادتش دشمنان دست به تحریف زدند و حقایق را وارونه جلوه دادند و نعوذ بالله او را مذل المؤمنین معرفی کردند در حالی که او معز المؤمنین بود و صلحش هم به مثابه سوراخ کردن کشتی توسط حضرت خضر (ع) بود.

وی در ادامه بیان کرد: خطر تحریف در زمان ما هم وجود دارد و همین است که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای در روز دوشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس این مساله را گوشزد کردند، لذا درایت امام راحل تدبیر و معنویت و کلام نافذ ایشان را در مدیریت جنگ و رشادت دلاور مردان و برکات جنگ را باید به نسل جدید انتقال داد.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و فرهنگ سازی مکتب سپهبد شهید سلیمانی رضوان الله تعالی علیه می تواند از عوامل موثر در انتقال این میراث عظیم باشد.

وی در ادامه ابراز کرد: قدرت آمریکا رو به افول است و البته نباید فریب اروپائیها در مکانیزم ماشه آمریکا را بخوریم چرا که در نهان آمریکا و اروپا باهم هستند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به فصل پاییز و سرما خوردگی که مقارن با ویروس کرونا است از مردم می خواهیم مقررات بهداشتی را رعایت کنند بالاخص فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

امام جمعه نرماشیر: حضور در خط مقدم مبارزه از خصوصیات شهید سلیمانی بود

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:هفته دفاع مقدس یاد آور اقتدار کشور ایران است.

خطیب جمعه نرماشیر پیروزی کشور ایران را در هشت سال دفاع مقدس همبستگی ملت دانست و گفت: آمریکا از همبستگی ملت ایران می ترسد که نمی تواند هیچ غلطی بکند، چون ملت ایران دلسوز این نظام مقدس هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدحاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس یکی از فرماندهان مقتدر کشور ما بود، ما با چنین فرماندهانی دشمن را شکست دادیم.

خطیب جمعه نرماشیر اذعان کرد: یکی از خصوصیات شهید سلیمانی این بود که خودش در خط مقدم حاضر می شد و دشمن از حضور و تاکتیک این شهید عزیز می ترسید.

وی در پایان افزود: آمریکا هزاران سال هم در منطقه بماند شکست خورده است،چهل سال هیچ غلطی نتوانست بکند و الان هم هیج غلطی نمی کند.

امام جمعه رفسنجان: کشوری که بند نافش به غرب گره خورده محکوم به شکست است

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد :مردم با غیرت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی به میدان آمدند و مقاومت کردند و این عین عزت و غیرت بود.

وی افزود: فراموش نکردن قدرت خداوند، اتکا به توانایی خود و مردم داری و جوان داری منجر به پیروزی می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: کشوری که بند نافش را گره بزند به غرب و استکبار محکوم به شکست است، آنها گاو شیرده ای همچون عربستان می خواهند.

وی ادامه داد:دفاع از کشور بسیار ارزشمند است و در مقابل پذیرفتن ظلم محکوم است و این مکتب امام حسین علیه السلام است.

خطیب جمعه رفسنجان گفت:انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیا الهی است، در جنگ تحمیلی خون بر شمشیر پیروز شد.

امام جمعه عنبرآباد: نباید اسیر جنگ هشتگ های دشمن علیه نظام و ملت ایران شویم

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه شرافت و کمال واقعی و مقام اولیاء الله است.

وی افزود: مبنای قیام حضرت سیدالشهدا این بود که در نظام هستی، حق پیروز میدان است خواه از قدرت مادی برخوردار باشد یا نه و باطل محکوم به شکست است و این همان مبنای اسلام ناب محمدی(ص) است.

سالاری عنوان کرد: امروز آمریکایی ها و آل سعود و در مجموع، دشمنان اسلام دنباله رو جهان بینی اموی هستند و در مقابل جهان بینی حسینی(ع) که محور حق است، لشکر کشیده اند.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان که در سه بخش؛ تبیین علل بروز جنگ، تبیین دلایل عدم پیروزی دشمن و تبیین دستاوردها و برکات دفاع مقدس ابراز شد، بدان اشاره کردند.

وی گفت: بدیع ترین و جامع ترین تحلیل های رهبر انقلاب در نقش بی بدیل امام راحل در دوران دفاع مقدس که به عنوان یک فرماندهی دقیق و بی بدیل بود که از قبل آن فرماندهان بزرگی مثل، شهید همت، شهید باکری و حاج قاسم سلیمانی بوجود آمد هویدا بود.

امام جمعه عنبرآباد با انتقاد از عدم حضور برخی از مسولین در مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدای شهر ابراز داشت: این کمترین وظیفه شما است که در چنین مراسمی حضور داشته باشید، چون شما این پست و مقام را از برکت خون همین شهدا و رشادت ایثارگران دارید.

سالاری خاطرنشان کرد: پیام هفته دفاع مقدس این است که در جنگ هشتگ های دشمن که علیه نظام و ملت آزاده ایران راه انداخته اسیر نشویم چراکه دشمن روزی با هشتگ حجاب اجباری به میدان می آید و گاهی با هشتگ اعدام نکنید به دنبال فریب افکار عمومی علیه انقلاب و نظام خود است‌.

خطیب جمعه عنبرآباد ابراز کرد: پیام دیگر هفته دفاع مقدس شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: آمریکایی ها سیلی های زیادی از ملت ایران‌خورده و اخیرا هم با ایجاد مکانیزم ماشه به دنبال تمرکز و نفوذ در بدنه نظام است و این ترس آنها را می رساند، لذا باید با سه تدبیر اجرای کامل گامهای پنج گانه در برجام، در صورت بهانه جویی خروج از برجام و اگر اروپایی ها مکانیزم ماشه را عمل کنند خروج از ان پی تی در دستور کار دستگاه دیپلماسی قرار بگیرد.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به ۱۰ مهر ماه روز جهانی سالمندان گفت: حدیثی نبوی(ص) میفرماید:” کهنسالان در میان خاندان خود، مانند پیامبران در میان امت خویش هستند” لذا قدر این بزرگواران را تا در میان ما هستند بدانیم.

 

امام جمعه بافت: با وجو تلاش ابرقدرت ها؛ ایران در سال۹۹ به مراتب قوی تر از سال ۵۷ است

حجت الاسلام محمد زاده امام جمعه بافت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ابتدا باتوجه به اینکه به روایتی امروز سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است این ایام را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:هفته دفاع مقدس یاد آور اقتدار کشور ایران است.

خطیب جمعه بافت پیروزی کشور ایران را در هشت سال دفاع مقدس همبستگی ملت دانست و گفت:آمریکا از همبستگی ملت ایران می ترسد که نمی تواند هیچ غلطی بکند،چون ملت ایران دلسوز این نظام مقدس هستند.

وی خاطرنشان کرد: صدام دست نشانده بود و ابر قدرت های زمان پشتیبان بودند و ما استقامت کردیم.

حجت الاسلام محمدزاده یکی از برکات جنگ را نفوذ و اقتدار ایران در منطقه دانست و گفت: آمریکا در حال افول و از هم پاشیدن است و علت این افول در پدیده انقلاب اسلامی ایران است که در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده است.

امام جمعه بافت ادامه داد: ایران سال ۱۳۹۹به مراتب از سال ۱۳۵۹که جنگ شروع شد قوی تر است در حالی که ابرقدرت ها از هیچ کاری برای فروپاشی ایران کم نگذاشته است.

 

امام جمعه ریگان: لزوم راه اندازی معدن مس ریگان

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس از ابتدا تا انتها عقلانی ترین و مدبرانه ترین دفاع ملت ایران بود.

امام جمعه موقت ریگان بیان کرد: ما برای مقابله با دشمنان باید قوی تر شویم و این قدرت امروز باعث شده آمریکا در جهان منزوی شود.

ریگانی در ادامه به نابودی درختان کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اشاره و عنوان کرد: درختان کهور منحصر به فردی ایرانی با قدمت زیاد در این شهرستان در حال نابودی است و با از بین رفتن درختان کهور صد‌ها روستا در این شهرستان نابود خواهند شد.

وی در ادامه از مسئولان استان خواست با توجه به شرایط آب وهوایی شهرستان ریگان احیا این جنگل را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به این که جوانان این شهرستان به اشتغال‌های کاذب روی آورده اند، تصریح کرد: در این شرایط معدن مس ریگان همچنان بلا تکلیف است و باید با توجه به عیار بالای مس این معدن راه اندازی شود.

 

امام جمعه بم: دفاع مقدس نماد بارز تحقق ناممکن ها است

حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: عموم مردم به تقوای الهی توجه داشته باشند و توصیه ها و احادیث آن حضرت به تقوالهی را پیشه کنند.

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد: هفته گذشته مسئولان مربوط هر واحد بازدید هایی از پروژه های در حال اجرا در شهرستان بم داشتند و قول مساعدت و همکاری دادند که پروژه انتقال آب آشامیدنی سد نسا به بم و بروات تا سال آینده به مرحله ی بهر برداری برسد.

دانشی ادامه داد: تشکر میکنم از نماینده سابق و فعلی جهت پیگیری این مسئله و لزوم نهایی شدن این طرح که برای شهر ما تحول بزرگی خواهد بود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد کار هایی که به ظاهر نشدنی است را می شود انجام داد.

امام جمعه شهرستان بم ابراز کرد: در خیلی از سایت های اصلاح طلب و منتسب به دولت آمده است که حتی امید وار کردن مردم از سوی رئیس جمهور و معاونین آنها دیگر فایده ندارد؛ کار از دست دولت خارج شده است و شاهد گرانی های افسار گسیخته است ما از قوه قضائیه تقاضا داریم در مورد گرانی ها ورود بیشتری داشته باشد.

دانشی متذکرشد: باتوجه به بیانات امام خمینی (ره) ما در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی جنگیدیم و پیروز هم شدیم و حتی یک وجب از خاکمان را ندادیم.

وی در ادامه افزود: به گفته خیلی از کارشناسان این بی مدیریتی داخلی و گرانی ها ربطی به تحریم ها ندارد.

امام جمعه شهرستان بم در پایان خاطر نشان کرد: ما در بخش نظامی و بعد از انقلاب با توکل به خدا پیشرفت های بزرگی در قسمت توان نظامی داشته ایم که دشمنان حتی فکر تعرض به این کشور را در ذهنشان بیرون کنند.

امام جمعه فهرج: ناتوانی دشمن در تحریم های اعمال شده نشانه شکست استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته به بحشی از بیانات حضرت آقا در دیدار تصویری با رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تکریم از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس وظیفه ای ملی است و باید کرامت آنها حفظ شود.

وی جدی گرفتن مبحث تحریف را بر طبق موکدات مقام معظم رهبری ضروری دانست و بیان کرد: امروزه دشمن با استفاده از شرایط اقتصادی به دنبال این است تا کشور را رو به شکست و ناکامی جلوه دهد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ناتوانی دشمن در تحریم های اعمال شده علیه کشور نشانه این است وضعیت موجود نه تنها شکست است بلکه نشان از پیروزی ایران اسلامی دارد.

خطیب جمعه فهرج در ادامه از دفاع مقدس به عنوان یکی از عقلانی ترین حوادث ملت ایران یاد کرد و افزود: جنگ تحمیلی سرمایه سازی برای کشور به دنبال داشت که از مصادیق بارز آن میتوان به حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

وی با اشاره به جلودار بودن مسائل معنوی و فضائل اخلاقی در کشور اظهار کرد: امروز در شرایط کرونا توجه به این مسائل جدی است و شایسته نیست آیین هایی که در مکان های معنوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند خلوت باشند.

 

امام جمعه ماهان: دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت برای گام دوم انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین مختار آبادی امام جمعه شهرستان ماهان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی بر علیه کشور و ملت مبارز و انقلابی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا گفت: بهترین الگوی مقاومت و قوی شدن در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از همین مصادیق شهدایی است که پیروی کامل از دستورات دین و اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه امور خود قرار داده بودند.

خطیب جمعه ماهان اظهار کرد: باید محورهای مطرح شده در سخنرانی رهبر انقلاب درمورد هفته دفاع مقدس را سرلوحه راه خود قراردهیم همچنین در رابطه با خصوصیات شهدا و اینکه سردار حاج قاسم از پرورش یافتگان امام خمینی بودند.

مختارآبادی خاطر نشان کرد: شهید علی ترک زاده از شهدای پاسدار ماهان که در سن ۲۶ سالگی به شهادت رسید و از نمونه های بروز استعداد در زمان دفاع مقدس بود.

امام جمعه رابر: روحیه خودباوری در جوانان امروز از برکات دفاع مقدس است

حجت الاسلام محمد دوست محمدی، امام جمعه موقت رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری گفت: اولین دستاورد دفاع مقدس؛ پیروزی نظام جمهوری اسلامی و شکست دشمن است؛ دشمن جنگی را به راه انداخت با هدف اینکه نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند و یک حکومت وابسته و ضعیف را بر سر کار آورد اما دشمن شکست خورد.

امام جمعه موقت رابر ، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را دومین دستاورد بزرگ دفاع مقدس برشمرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای کشور نوپای انقلابی ایران به کار برد تا نظام را عقب براند اما به برکت ایستادگی و مقاومت ملت ایران و خون پاک شهدا نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور ایران را جدا کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه سازی برای کشور سومین دستاورد دفاع مقدس بود، عنوان کرد: دفاع مقدس برای کشور جمهوری اسلامی ایران سرمایه سازی کرد و سرمایه های ارزشمندی را برای کشور به وجود آورد.

حجت الاسلام دوست محمدی با بیان اینکه امنیت کشور، به برکت دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس نشان داد هزینه تعرض و تجاوز به این کشور خیلی زیاد است و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به ملت ما روحیه خودباوری داد.

وی افزود: این خودباوری در بین جمع کثیری از مردم و جوانان که خوشبختانه امروز در میدان علم و در میدانهای گوناگون ساخت و ساز و دیگر عرصه ها مشاهده می کنیم؛ به برکت دفاع مقدس است.

 

امام جمعه رودبارجنوب:برای عبور از بحران های امروز نیاز به بصیرت داریم

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی امام جمعه محترم شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع رودبارجنوب گفت:بصیرت باعث شد تا نیروهای مسلح ما جانانه تا آخرین نفس برای دفاع از دین اسلام مقاومت کنند و ما به نیروهای مسلح خود افتخار می کنیم که دفاع مقدس را رقم زدند

امام جمعه رودبارجنوب بیان کرد: برای نابودی جمهوری اسلامی آنها جنگ را بر ما تحمیل کردند؛ روبروی ما فقط صدام نبود بلکه آمریکا و غرب و ایادی آنها طرف اصلی ما در جنگ بودند چون از جمهوری اسلامی سیلی سختی خورده بودند.

خطیب نماز جمعه رودبارجنوب تاکید کرد: حق آب کشاورزان ما از هلیل رود باید رعایت شود اگر این رعایت نشود آسیب بسیار بزرگی به کشاورزان و حوزه محیط زیست وارد می شود.

گروهی در حمایت از نیروهای خرید خدمت ابراز کرد:در جریان مشکلات نیروهای خرید خدمت آموزش و پرورش هستیم ، مسئولین آموزش و پرورش و نماینده مردم در مجلس به جد پیگیر حل این مشکل و دنبال راهی برای جذب آنها در آموزش و پرورش هستند.

 

امام جمعه کوهبنان: پرهیز از وابستگی حزبی از ویژگی های سردار دلها بود

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: طبق روایات خدمت رسانی به مردم نوعی عبادت است کمک های مومنانه مورد نظر مقام معظم رهبری به یاد سردار دلها و شهیدان همیشه جاوید از جمله کارهای ارزشمندی است که هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان در حال اجراست.

وی تاکید کرد: از جمله کارهای پسندیده حضور سردار حاج قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در زمان حوادث در مناطق مختلف کشور و خدمت رسانی صادقانه به آسیب دیدگان بود که کار بسیجیان امروز ادامه دهنده راه این مرد الهی و بی ادعاست.

خطیب جمعه کوهبنان عنوان کرد: مقام معظم‌رهبری بر انقلابی بودن ، انقلابی ماندن ، انقلابی حرف زدن و… تاکید دارند در حالی که شهید حاج قاسم سلیمانی انقلابی بود التزام به اسلام داشت تقوای الهی فردی و اجتماعی را رعایت می کرد و تا لحظه شهادت انقلابی ماند.

حجت الاسلام حجت الاسلام مرتضی جعفری بیان کرد: شناخت درست ارزش ها و پایبندی به اصول انقلاب ، حرکت کردن در خط حضرت امام (ره) ، پرهیز از وابستگی حزبی، داشتن اخلاص از جمله ویژگی های سردار دلها بود.

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دلها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می دانست و در خط امامین انقلاب حرکت می کرد و گوش به فرمان ولایت بود این جاست که همه باید پاسدار و بسیجی تابع ولایت و رهبری باشیم.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: فرد انقلابی باید ولایت مدار باشد و تبعیت خردمندانه از ولایت و رهبری داشته باشد و در مواقع خاص برخی از بیانات ایشان را به نفع خویش تفسیر نکند.

انتهای پیام/

,

امام جمعه فاریاب: باید درایت امام راحل در مدیریت جنگ را به نسل جدید منتقل کرد

, امام جمعه فاریاب: باید درایت امام راحل در مدیریت جنگ را به نسل جدید منتقل کرد,

نمازجمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت الاسلام رفیعی امام جمعه اقامه شد؛ خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا باتوجه به اینکه به روایتی امروز سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است این ایام را تسلیت گفت و افزود: امام حسن علیه السلام مظلوم بود لذا هم در زمان خودش و هم بعد از شهادتش دشمنان دست به تحریف زدند و حقایق را وارونه جلوه دادند و نعوذ بالله او را مذل المؤمنین معرفی کردند در حالی که او معز المؤمنین بود و صلحش هم به مثابه سوراخ کردن کشتی توسط حضرت خضر (ع) بود.

,

وی در ادامه بیان کرد: خطر تحریف در زمان ما هم وجود دارد و همین است که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای در روز دوشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس این مساله را گوشزد کردند، لذا درایت امام راحل تدبیر و معنویت و کلام نافذ ایشان را در مدیریت جنگ و رشادت دلاور مردان و برکات جنگ را باید به نسل جدید انتقال داد.

,

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و فرهنگ سازی مکتب سپهبد شهید سلیمانی رضوان الله تعالی علیه می تواند از عوامل موثر در انتقال این میراث عظیم باشد.

,

وی در ادامه ابراز کرد: قدرت آمریکا رو به افول است و البته نباید فریب اروپائیها در مکانیزم ماشه آمریکا را بخوریم چرا که در نهان آمریکا و اروپا باهم هستند.

,

وی در پایان بیان کرد: با توجه به فصل پاییز و سرما خوردگی که مقارن با ویروس کرونا است از مردم می خواهیم مقررات بهداشتی را رعایت کنند بالاخص فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

,

امام جمعه نرماشیر: حضور در خط مقدم مبارزه از خصوصیات شهید سلیمانی بود

, امام جمعه نرماشیر: حضور در خط مقدم مبارزه از خصوصیات شهید سلیمانی بود,

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:هفته دفاع مقدس یاد آور اقتدار کشور ایران است.

,

خطیب جمعه نرماشیر پیروزی کشور ایران را در هشت سال دفاع مقدس همبستگی ملت دانست و گفت: آمریکا از همبستگی ملت ایران می ترسد که نمی تواند هیچ غلطی بکند، چون ملت ایران دلسوز این نظام مقدس هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: شهیدحاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس یکی از فرماندهان مقتدر کشور ما بود، ما با چنین فرماندهانی دشمن را شکست دادیم.

,

خطیب جمعه نرماشیر اذعان کرد: یکی از خصوصیات شهید سلیمانی این بود که خودش در خط مقدم حاضر می شد و دشمن از حضور و تاکتیک این شهید عزیز می ترسید.

,

وی در پایان افزود: آمریکا هزاران سال هم در منطقه بماند شکست خورده است،چهل سال هیچ غلطی نتوانست بکند و الان هم هیج غلطی نمی کند.

,

امام جمعه رفسنجان: کشوری که بند نافش به غرب گره خورده محکوم به شکست است

, امام جمعه رفسنجان: کشوری که بند نافش به غرب گره خورده محکوم به شکست است,

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد :مردم با غیرت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی به میدان آمدند و مقاومت کردند و این عین عزت و غیرت بود.

,

وی افزود: فراموش نکردن قدرت خداوند، اتکا به توانایی خود و مردم داری و جوان داری منجر به پیروزی می شود.

,

حسینی خاطر نشان کرد: کشوری که بند نافش را گره بزند به غرب و استکبار محکوم به شکست است، آنها گاو شیرده ای همچون عربستان می خواهند.

,

وی ادامه داد:دفاع از کشور بسیار ارزشمند است و در مقابل پذیرفتن ظلم محکوم است و این مکتب امام حسین علیه السلام است.

,

خطیب جمعه رفسنجان گفت:انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیا الهی است، در جنگ تحمیلی خون بر شمشیر پیروز شد.

,

امام جمعه عنبرآباد: نباید اسیر جنگ هشتگ های دشمن علیه نظام و ملت ایران شویم

, امام جمعه عنبرآباد: نباید اسیر جنگ هشتگ های دشمن علیه نظام و ملت ایران شویم,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه شرافت و کمال واقعی و مقام اولیاء الله است.

,

وی افزود: مبنای قیام حضرت سیدالشهدا این بود که در نظام هستی، حق پیروز میدان است خواه از قدرت مادی برخوردار باشد یا نه و باطل محکوم به شکست است و این همان مبنای اسلام ناب محمدی(ص) است.

,

سالاری عنوان کرد: امروز آمریکایی ها و آل سعود و در مجموع، دشمنان اسلام دنباله رو جهان بینی اموی هستند و در مقابل جهان بینی حسینی(ع) که محور حق است، لشکر کشیده اند.

,

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان که در سه بخش؛ تبیین علل بروز جنگ، تبیین دلایل عدم پیروزی دشمن و تبیین دستاوردها و برکات دفاع مقدس ابراز شد، بدان اشاره کردند.

,

وی گفت: بدیع ترین و جامع ترین تحلیل های رهبر انقلاب در نقش بی بدیل امام راحل در دوران دفاع مقدس که به عنوان یک فرماندهی دقیق و بی بدیل بود که از قبل آن فرماندهان بزرگی مثل، شهید همت، شهید باکری و حاج قاسم سلیمانی بوجود آمد هویدا بود.

,

امام جمعه عنبرآباد با انتقاد از عدم حضور برخی از مسولین در مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدای شهر ابراز داشت: این کمترین وظیفه شما است که در چنین مراسمی حضور داشته باشید، چون شما این پست و مقام را از برکت خون همین شهدا و رشادت ایثارگران دارید.

,

سالاری خاطرنشان کرد: پیام هفته دفاع مقدس این است که در جنگ هشتگ های دشمن که علیه نظام و ملت آزاده ایران راه انداخته اسیر نشویم چراکه دشمن روزی با هشتگ حجاب اجباری به میدان می آید و گاهی با هشتگ اعدام نکنید به دنبال فریب افکار عمومی علیه انقلاب و نظام خود است‌.

,

خطیب جمعه عنبرآباد ابراز کرد: پیام دیگر هفته دفاع مقدس شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل است.

,

وی افزود: آمریکایی ها سیلی های زیادی از ملت ایران‌خورده و اخیرا هم با ایجاد مکانیزم ماشه به دنبال تمرکز و نفوذ در بدنه نظام است و این ترس آنها را می رساند، لذا باید با سه تدبیر اجرای کامل گامهای پنج گانه در برجام، در صورت بهانه جویی خروج از برجام و اگر اروپایی ها مکانیزم ماشه را عمل کنند خروج از ان پی تی در دستور کار دستگاه دیپلماسی قرار بگیرد.

,

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به ۱۰ مهر ماه روز جهانی سالمندان گفت: حدیثی نبوی(ص) میفرماید:” کهنسالان در میان خاندان خود، مانند پیامبران در میان امت خویش هستند” لذا قدر این بزرگواران را تا در میان ما هستند بدانیم.

,

 

,

امام جمعه بافت: با وجو تلاش ابرقدرت ها؛ ایران در سال۹۹ به مراتب قوی تر از سال ۵۷ است

, امام جمعه بافت: با وجو تلاش ابرقدرت ها؛ ایران در سال۹۹ به مراتب قوی تر از سال ۵۷ است,

حجت الاسلام محمد زاده امام جمعه بافت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ابتدا باتوجه به اینکه به روایتی امروز سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است این ایام را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:هفته دفاع مقدس یاد آور اقتدار کشور ایران است.

,

خطیب جمعه بافت پیروزی کشور ایران را در هشت سال دفاع مقدس همبستگی ملت دانست و گفت:آمریکا از همبستگی ملت ایران می ترسد که نمی تواند هیچ غلطی بکند،چون ملت ایران دلسوز این نظام مقدس هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: صدام دست نشانده بود و ابر قدرت های زمان پشتیبان بودند و ما استقامت کردیم.

,

حجت الاسلام محمدزاده یکی از برکات جنگ را نفوذ و اقتدار ایران در منطقه دانست و گفت: آمریکا در حال افول و از هم پاشیدن است و علت این افول در پدیده انقلاب اسلامی ایران است که در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده است.

,

امام جمعه بافت ادامه داد: ایران سال ۱۳۹۹به مراتب از سال ۱۳۵۹که جنگ شروع شد قوی تر است در حالی که ابرقدرت ها از هیچ کاری برای فروپاشی ایران کم نگذاشته است.

,

 

,

امام جمعه ریگان: لزوم راه اندازی معدن مس ریگان

, امام جمعه ریگان: لزوم راه اندازی معدن مس ریگان,

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس از ابتدا تا انتها عقلانی ترین و مدبرانه ترین دفاع ملت ایران بود.

,

امام جمعه موقت ریگان بیان کرد: ما برای مقابله با دشمنان باید قوی تر شویم و این قدرت امروز باعث شده آمریکا در جهان منزوی شود.

,

ریگانی در ادامه به نابودی درختان کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اشاره و عنوان کرد: درختان کهور منحصر به فردی ایرانی با قدمت زیاد در این شهرستان در حال نابودی است و با از بین رفتن درختان کهور صد‌ها روستا در این شهرستان نابود خواهند شد.

,

وی در ادامه از مسئولان استان خواست با توجه به شرایط آب وهوایی شهرستان ریگان احیا این جنگل را در دستور کار خود قرار دهند.

,

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به این که جوانان این شهرستان به اشتغال‌های کاذب روی آورده اند، تصریح کرد: در این شرایط معدن مس ریگان همچنان بلا تکلیف است و باید با توجه به عیار بالای مس این معدن راه اندازی شود.

,

 

,

امام جمعه بم: دفاع مقدس نماد بارز تحقق ناممکن ها است

, امام جمعه بم: دفاع مقدس نماد بارز تحقق ناممکن ها است,

حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: عموم مردم به تقوای الهی توجه داشته باشند و توصیه ها و احادیث آن حضرت به تقوالهی را پیشه کنند.

,

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد: هفته گذشته مسئولان مربوط هر واحد بازدید هایی از پروژه های در حال اجرا در شهرستان بم داشتند و قول مساعدت و همکاری دادند که پروژه انتقال آب آشامیدنی سد نسا به بم و بروات تا سال آینده به مرحله ی بهر برداری برسد.

,

دانشی ادامه داد: تشکر میکنم از نماینده سابق و فعلی جهت پیگیری این مسئله و لزوم نهایی شدن این طرح که برای شهر ما تحول بزرگی خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد کار هایی که به ظاهر نشدنی است را می شود انجام داد.

,

امام جمعه شهرستان بم ابراز کرد: در خیلی از سایت های اصلاح طلب و منتسب به دولت آمده است که حتی امید وار کردن مردم از سوی رئیس جمهور و معاونین آنها دیگر فایده ندارد؛ کار از دست دولت خارج شده است و شاهد گرانی های افسار گسیخته است ما از قوه قضائیه تقاضا داریم در مورد گرانی ها ورود بیشتری داشته باشد.

,

دانشی متذکرشد: باتوجه به بیانات امام خمینی (ره) ما در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی جنگیدیم و پیروز هم شدیم و حتی یک وجب از خاکمان را ندادیم.

,

وی در ادامه افزود: به گفته خیلی از کارشناسان این بی مدیریتی داخلی و گرانی ها ربطی به تحریم ها ندارد.

,

امام جمعه شهرستان بم در پایان خاطر نشان کرد: ما در بخش نظامی و بعد از انقلاب با توکل به خدا پیشرفت های بزرگی در قسمت توان نظامی داشته ایم که دشمنان حتی فکر تعرض به این کشور را در ذهنشان بیرون کنند.

,

امام جمعه فهرج: ناتوانی دشمن در تحریم های اعمال شده نشانه شکست استکبار است

, امام جمعه فهرج: ناتوانی دشمن در تحریم های اعمال شده نشانه شکست استکبار است,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته به بحشی از بیانات حضرت آقا در دیدار تصویری با رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تکریم از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس وظیفه ای ملی است و باید کرامت آنها حفظ شود.

,

وی جدی گرفتن مبحث تحریف را بر طبق موکدات مقام معظم رهبری ضروری دانست و بیان کرد: امروزه دشمن با استفاده از شرایط اقتصادی به دنبال این است تا کشور را رو به شکست و ناکامی جلوه دهد.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ناتوانی دشمن در تحریم های اعمال شده علیه کشور نشانه این است وضعیت موجود نه تنها شکست است بلکه نشان از پیروزی ایران اسلامی دارد.

,

خطیب جمعه فهرج در ادامه از دفاع مقدس به عنوان یکی از عقلانی ترین حوادث ملت ایران یاد کرد و افزود: جنگ تحمیلی سرمایه سازی برای کشور به دنبال داشت که از مصادیق بارز آن میتوان به حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

,

وی با اشاره به جلودار بودن مسائل معنوی و فضائل اخلاقی در کشور اظهار کرد: امروز در شرایط کرونا توجه به این مسائل جدی است و شایسته نیست آیین هایی که در مکان های معنوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند خلوت باشند.

,

 

,

امام جمعه ماهان: دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت برای گام دوم انقلاب است

, امام جمعه ماهان: دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت برای گام دوم انقلاب است,

حجت الاسلام والمسلمین مختار آبادی امام جمعه شهرستان ماهان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی بر علیه کشور و ملت مبارز و انقلابی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا گفت: بهترین الگوی مقاومت و قوی شدن در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از همین مصادیق شهدایی است که پیروی کامل از دستورات دین و اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه امور خود قرار داده بودند.

,
,

خطیب جمعه ماهان اظهار کرد: باید محورهای مطرح شده در سخنرانی رهبر انقلاب درمورد هفته دفاع مقدس را سرلوحه راه خود قراردهیم همچنین در رابطه با خصوصیات شهدا و اینکه سردار حاج قاسم از پرورش یافتگان امام خمینی بودند.

,

مختارآبادی خاطر نشان کرد: شهید علی ترک زاده از شهدای پاسدار ماهان که در سن ۲۶ سالگی به شهادت رسید و از نمونه های بروز استعداد در زمان دفاع مقدس بود.

,

امام جمعه رابر: روحیه خودباوری در جوانان امروز از برکات دفاع مقدس است

, امام جمعه رابر: روحیه خودباوری در جوانان امروز از برکات دفاع مقدس است,

حجت الاسلام محمد دوست محمدی، امام جمعه موقت رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری گفت: اولین دستاورد دفاع مقدس؛ پیروزی نظام جمهوری اسلامی و شکست دشمن است؛ دشمن جنگی را به راه انداخت با هدف اینکه نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند و یک حکومت وابسته و ضعیف را بر سر کار آورد اما دشمن شکست خورد.

,

امام جمعه موقت رابر ، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را دومین دستاورد بزرگ دفاع مقدس برشمرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای کشور نوپای انقلابی ایران به کار برد تا نظام را عقب براند اما به برکت ایستادگی و مقاومت ملت ایران و خون پاک شهدا نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور ایران را جدا کنند.

,

وی با بیان اینکه سرمایه سازی برای کشور سومین دستاورد دفاع مقدس بود، عنوان کرد: دفاع مقدس برای کشور جمهوری اسلامی ایران سرمایه سازی کرد و سرمایه های ارزشمندی را برای کشور به وجود آورد.

,

حجت الاسلام دوست محمدی با بیان اینکه امنیت کشور، به برکت دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس نشان داد هزینه تعرض و تجاوز به این کشور خیلی زیاد است و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به ملت ما روحیه خودباوری داد.

,

وی افزود: این خودباوری در بین جمع کثیری از مردم و جوانان که خوشبختانه امروز در میدان علم و در میدانهای گوناگون ساخت و ساز و دیگر عرصه ها مشاهده می کنیم؛ به برکت دفاع مقدس است.

,

 

,

امام جمعه رودبارجنوب:برای عبور از بحران های امروز نیاز به بصیرت داریم

, امام جمعه رودبارجنوب:برای عبور از بحران های امروز نیاز به بصیرت داریم,

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی امام جمعه محترم شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع رودبارجنوب گفت:بصیرت باعث شد تا نیروهای مسلح ما جانانه تا آخرین نفس برای دفاع از دین اسلام مقاومت کنند و ما به نیروهای مسلح خود افتخار می کنیم که دفاع مقدس را رقم زدند

,

امام جمعه رودبارجنوب بیان کرد: برای نابودی جمهوری اسلامی آنها جنگ را بر ما تحمیل کردند؛ روبروی ما فقط صدام نبود بلکه آمریکا و غرب و ایادی آنها طرف اصلی ما در جنگ بودند چون از جمهوری اسلامی سیلی سختی خورده بودند.

,

خطیب نماز جمعه رودبارجنوب تاکید کرد: حق آب کشاورزان ما از هلیل رود باید رعایت شود اگر این رعایت نشود آسیب بسیار بزرگی به کشاورزان و حوزه محیط زیست وارد می شود.

,

گروهی در حمایت از نیروهای خرید خدمت ابراز کرد:در جریان مشکلات نیروهای خرید خدمت آموزش و پرورش هستیم ، مسئولین آموزش و پرورش و نماینده مردم در مجلس به جد پیگیر حل این مشکل و دنبال راهی برای جذب آنها در آموزش و پرورش هستند.

,

 

,

امام جمعه کوهبنان: پرهیز از وابستگی حزبی از ویژگی های سردار دلها بود

, امام جمعه کوهبنان: پرهیز از وابستگی حزبی از ویژگی های سردار دلها بود,

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: طبق روایات خدمت رسانی به مردم نوعی عبادت است کمک های مومنانه مورد نظر مقام معظم رهبری به یاد سردار دلها و شهیدان همیشه جاوید از جمله کارهای ارزشمندی است که هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان در حال اجراست.

,

وی تاکید کرد: از جمله کارهای پسندیده حضور سردار حاج قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در زمان حوادث در مناطق مختلف کشور و خدمت رسانی صادقانه به آسیب دیدگان بود که کار بسیجیان امروز ادامه دهنده راه این مرد الهی و بی ادعاست.

,

خطیب جمعه کوهبنان عنوان کرد: مقام معظم‌رهبری بر انقلابی بودن ، انقلابی ماندن ، انقلابی حرف زدن و… تاکید دارند در حالی که شهید حاج قاسم سلیمانی انقلابی بود التزام به اسلام داشت تقوای الهی فردی و اجتماعی را رعایت می کرد و تا لحظه شهادت انقلابی ماند.

,

حجت الاسلام حجت الاسلام مرتضی جعفری بیان کرد: شناخت درست ارزش ها و پایبندی به اصول انقلاب ، حرکت کردن در خط حضرت امام (ره) ، پرهیز از وابستگی حزبی، داشتن اخلاص از جمله ویژگی های سردار دلها بود.

,

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دلها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می دانست و در خط امامین انقلاب حرکت می کرد و گوش به فرمان ولایت بود این جاست که همه باید پاسدار و بسیجی تابع ولایت و رهبری باشیم.

,

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: فرد انقلابی باید ولایت مدار باشد و تبعیت خردمندانه از ولایت و رهبری داشته باشد و در مواقع خاص برخی از بیانات ایشان را به نفع خویش تفسیر نکند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه