اخبار داغ

در یاسوج؛

کندوهای کرونایی که رشته مسئولان را پنبه می‌کند+تصاویر

کندوهای کرونایی که رشته مسئولان را پنبه می‌کند+تصاویر
مکان هایی در شهر یاسوج وجود دارد که کندوی کروما هستند و که هرآنچه مسئولان برای پیشگیری از این ویروس رشته کردند را پنبه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، تقریبا 8 ماه از شیوع کرونا ویروس در کشور می گذرد و تقریبا همه ما دیگر اطلاعات کافی و مورد نیاز را در خصوص نحوه ابتلا و بهترین راه های پیشگیری می دانیم، همه کارشنانسان نیز تاکید کرده اند که زمان دقیق از بین رفتن این ویروس در دنیا مشخص نیست و تنها راه جلوگیری از ابتلا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با توجه به اینکه واکنس این ویروس هنوزدر دنیا و کشور ساخته نشده است پس طبق مطلب ذکر شده استفاده و ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو مورد مهم در پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

,

توصیه همه محققان همواره این بوده است که مردم در مکان های عمومی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند؛ اما متاسفانه گاهی در استان کهگیلیه و بویراحمد و در شهر یاسوج مواردی مشاهده می شود که به پیگیری جدی مسئولان نیاز دارد.

,

, ,

یکی از مکان های مهم و شلوغ معمولا بانک ها و موسسات مالی و اعتباری هستند، مساحت بانک ها و موسسات مالی در شهر یاسوج خیلی کم و شاید بتوان گفت در حد استاندارد نیستند، و این موضوع باعث می شود که شاهد شلوغی و تجمع بیش از حد در این مکان ها باشیم.

,

شلوغی و تجمع مردم در بانک ها مصداق پنبه کردن رشته های مسئولان است، هر چقدر برای جلوگیری از شیوع بیش از پیش کرونا به مردم تذکر می دهند از این طرف استاندارد کم بودن مساحت یک بانک یا موسسه مالی باعث می شود که وضعیت کرونا در استان سیر صعودی داشته باشد.

,

انتظار می رود که مسئولان استانداری  و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فکری اساسی برای این مکان ها داشته باشند چرا که می تواند منبع اصلی شیوع ویروس کرونا باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه