اخبار داغ

نماینده سرپل ذهاب:

ایجاد راه مناسب از مولفه های مهم توسعه منطقه است / لزوم رفع مشکلات طرح درجاسازی روستاهای مرزی

ایجاد راه مناسب از مولفه های مهم توسعه منطقه است / لزوم رفع مشکلات طرح درجاسازی روستاهای مرزی
شهریار حیدری, مردم شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد راه مناسب یکی از مولفه های مهم در توسعه و پیشرفت هر منطقه ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو باخبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهارداشت: بازدیدی باحضور مسئولین شهرستانی از راه‌های منطقه مرزی باویسی بعمل آمد تا راههای این منطقه مورد بررسی قرارگیرد.

وی افزود: ده سال پیش شورای توسعه امنیت پایدار شرق و غرب طرحی برای درجاسازی روستاهای مرزی تصویب شد که متاسفانه برای اجرای آن هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم باتلاش و توجه ویژه مسئولین مرتفع شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز داشت: زمینهای کشاورزی این منطقه بسیار حاصلخیز است که امیدواریم با تلاش نیروهای نظامی و استفاده از ظرفیت مجلس مشکلات مردم این مناطق رفع شده و علاوه بر تثبیت حاکمیت بر منطقه امنیت مرزهای کشور فراهم شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امکانات خدادادی در این مناطق مناسب است و شرایط و امکانات زندگی نیز باید توسط دولت برای مرزنشینان فراهم شود زیرا راه یکی از مهمترین مولفه های پیشرفت و توسعه دراین مناطق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه