اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت های پوشالی جهان را به بازی گرفت

نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت های پوشالی جهان را به بازی گرفت
خطبای نماز جمعه در استان همدان به تبیین پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در تعدادی از شهرستان های استان همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امام جمعه همدان: بعضی از رسانه‌ها بنای به حاشیه کشاندن این مجلس را دارند

, امام جمعه همدان: بعضی از رسانه‌ها بنای به حاشیه کشاندن این مجلس را دارند, امام جمعه همدان: بعضی از رسانه‌ها بنای به حاشیه کشاندن این مجلس را دارند,

آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان گفت: مسوولان و سیاسیون باید بیش از دیگران نسبت به رعایت اخلاق و تقوای سیاسی حساس باشند.

, .,

وی با بیان اینکه برخی‌ها در فضای سیاسی به راحتی دچار خطا و بداخلاقی‌ سیاسی می‌شوند افزود: اگر مسئولی در نظام اسلامی عدالت نداشته باشد شرعا نمی‌تواند مسئولیت بگیرد.

, .,

آیت الله شعبانی افزود: بعضی از رسانه‌ها بنای تضعیف و یا به حاشیه کشاندن این مجلس را دارند، بنابراین نمایندگان باید به دور از حواشی، مراقب باشند و به کار اصلی خود بپردازند.

, .,

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری این مجلس را انقلابی معرفی کرده‌اند و امید مردم نیز به مجلس انقلابی است.

, .,

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید مسئله اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تبیین شود افزود: کشوری که در ۲۰۰ سال گذشته هرگاه وارد جنگ شده آسیب دیده، با مدیریت امام(ره) حتی یک وجب از خاک آن تصرف نشد.

, .,

وی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت‌های پوشالی جهان را به بازی گرفت و آنها را تضعیف کرد.

, .,

آیت الله شعبانی با بیان اینکه دفاع مقدس نشان داد در این کشور نام علی بن ابیطالب(ع) جاری است افزود: آن چه در این ۴۰ سال گذشته کشور را از بحران‌ها نجات داده، ایستادگی، ایمان به خدا و ولایت‌پذیری بوده است.

, .,

وی عنوان کرد: جنگ‌های قبلی برای حفظ خاک و جغرافیا بود اما در دوران دفاع مقدس جنگ ضمن دفاع از خاک وطن برای دین و ولایت انجام شد.

, .,

امام جمعه همدان در پایان گفت: اگر می‌خواهیم قدردانی خود از کادر درمان را نشان دهیم باید دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

, .,

امام جمعه موقت اسدآباد: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت یک نسل انقلابی است

, امام جمعه موقت اسدآباد: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت یک نسل انقلابی است, امام جمعه موقت اسدآباد: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت یک نسل انقلابی است,

حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه موقت شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: ماه صفر فرصت خوبی برای انسان سازی است و نسل جوان باید با تأسی از خون شهدا و واقعه عاشورای حسینی در این مسیر قرار بگیرد.

,

وی افزود: دین مداری، اخلاق مداری و مدارا با مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

,

امام جمعه موقت شهر اسدآباد با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته فرصت خوبی برای ارج نهاد به خون هزاران شهید و ایثارگری جانبازان و ایثارگران است.

,

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ ایران مقدس بود، افزود: ما در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس ۲۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

,

هاشمی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام انقلاب و در رأس آنان امریکا به جنگ اقتصادی رو آورده تا ملت را از پای درآورند، خاطرنشان کرد: برای عبور از این جنگ و ایستادگی در مقابل آن نیاز به روحیه انقلابی گری جنگ داریم.

,

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت یک نسل انقلابی اشاره کرد و افزود: رمز پیروزی و پایداری انقلاب و دفاع مقدس تبعیت از ولایت و رهبری و انسجام بین مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه